Znamka sladoledov je pred mesecem napovedala, da bo izdala poseben okus, ki ga je navdihnila sama legenda kantrija Dolly Parton. V sodelovanju z njo so tako ustvarili Strawberry Pretzel Pie, izdelali pa naj bi zgolj 10.000 lončkov. Ker so pričakovali, da bo slaščica hitro razprodana, so omogočili, da en kupec lahko kupi zgolj dva izdelka.

Ko pa je bil sladoled končno na voljo za spletni nakup, pa je bil naval strank tako velik, da spletna stran podjetja pritiska ni zdržala. V roku nekaj minut so obiskovalci začeli izkušati nevšečnosti – stran je namreč zamrznila takoj, ko so izpolnili podatke, potrebne za plačilo.

Večurni "zastoj"

Podjetje je kmalu na družbenih omrežjih zapisalo: "Ali ste morebiti pravkar porušili našo spletno stran?" Nekaj ur pozneje je sledilo pojasnilo, da okus sicer ni razprodan, njihove težave s spletno stranjo pa trajajo dlje, kot so sprva pričakovali. O ponovnem delovanju naj bi vse obvestili ob pravem času, poroča Fox News.

Nič bolje ni kazalo tistim, ki so si želeli okus poskusiti takoj. Pred eno izmed trgovin se je zbrala dolga vrsta, v kateri so ljudje čakali, da bodo lahko prišli do svojega lončka, katerega vsebina naj bi bila "oda kraljici kantrija".

Dobiček od prodaje naj bi bil sicer namenjen programu Imagination Library, ki ga je ustanovila Partonova in otrokom od rojstva pa do 5. leta zagotavlja brezplačne knjige.