Počutje med vožnjo je povsem spodobno, klasično kabrioletsko zvijanje karoserije se skoraj ne čuti. Brez vetrne zaščite so hitrosti nad 100 km/h precej vetrovne, če pa namestimo vetrno zaščito, pa se lahko brez težav zapeljemo tudi po avtocesti. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Počutje med vožnjo je povsem spodobno, klasično kabrioletsko zvijanje karoserije se skoraj ne čuti. Brez vetrne zaščite so hitrosti nad 100 km/h precej vetrovne, če pa namestimo vetrno zaščito, pa se lahko brez težav zapeljemo tudi po avtocesti. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Ko podrsate po koleščku računalniške miške navzdol, se vam stran po zaslonu pomika v isti smeri, ali v obratni?

Se vam zdi logično, da za odpiranje šipe gumb pritisnete, za zapiranje pa dvignete? Če ste na obe vprašanji odgovorili pozitivno, potem v novem Volkswagnovem kabrioletu težav ne bo. Če ste odgovorili z ne, začnite vaditi. V T-rocu kabrioletu se streha zlaga s pritiskom gumba – navzdol!

Pomagajte nam izbrati Slovenski avto leta 2021

Kabrioleti za vse letne čase

Kabrioleti niso priljubljeni samo tam, kjer sije sonce celo leto, ampak so zelo popularni tudi v državah, kje je sonca malo. Na primer v Angliji. Tam imajo celo nadpovprečno veliko dežja. In zato ni nič čudnega, če se ljudje vozijo s kabrioleti, a so hkrati precej oblečeni, poleg tega je dobrodošla še kapa na glavi. Tako se pravzaprav vozi in uživa hkrati.

Trenutno še ni videti konca upadu prodaje razreda križancev. In če bodo ti še vztrajali, potem bo podobnih avtomobilov, kot je T-roc vedno več. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Trenutno še ni videti konca upadu prodaje razreda križancev. In če bodo ti še vztrajali, potem bo podobnih avtomobilov, kot je T-roc vedno več. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

T-roc, ki smo ga vozili v različici s pomično streho, je drugačen kabriolet, saj gre za SUV. Združuje ugodje in udobje križanca in kabrioleta. V kabrioletu je prostora le za štiri potnike. In T-roc je pravi kabriolet, ki je v osnovi namenjen uživanju.

Če vas je vsaj malo zamikala vožnja z zloženo streho in vetrom v laseh tega drugačnega kabrioleta, ne smete spregledati našega testa, ki si ga lahko ogledate v video prispevku.