Toyota corolla je dokaz, da je lahko hibrid tudi za dinamične voznike. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Toyota corolla je dokaz, da je lahko hibrid tudi za dinamične voznike. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Sedeš in vključiš program šport … Zadržana rdečina med merilniki še ne pove nič novega. Ležerna mestna vožnja tudi ne. A takoj ko se bo cesta izpraznila in bodo ovinki slovensko dinamični, takrat boste odločno pritisnili na stopalko za pospeševanje in doumeli boste.

Hibrid bo pospešil silovito, zvezno, predvsem pa takoj – brez minimalnega obotavljanja, hitreje kot bi to storili klasični avti, ki bi za iste občutke izvedli tako imenovani kickdown. Hibrid se sploh izkaže v dinamično odpeljanih zaprtih slovenskih ovinkih, kjer potrebuješ moč v najnižjem območju, konvencionalni avtomobili pač v tem pogledu zahtevajo več dela.

Japonci ne želijo biti več dolgočasni. Corolla prav gotovo spada med najzanimivejše avtomobile v avtomobilskem razredu C. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Japonci ne želijo biti več dolgočasni. Corolla prav gotovo spada med najzanimivejše avtomobile v avtomobilskem razredu C. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Tudi za ušesa
Novo pa je, da corolla med pospeševanjem celo zapoje, mi bi si sicer želeli, da bi s še odločnejšim krešendom, a vseeno je nauk zgodbe, da te ta hibrid nove dobe v nasprotju z dosedanjimi priusi ne nadere v slogu “človek, umiri se, voziš ekoavto”. In to je tisto, kar je novo pri Toyoti, Japonci so se sprostili, niso več ekozagrenjeni.

Novi hibridni motor je ena ključnih novosti nove generacije. Značajsko je veliko prijetnejši med umirjeno in dinamično vožnjo. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Novi hibridni motor je ena ključnih novosti nove generacije. Značajsko je veliko prijetnejši med umirjeno in dinamično vožnjo. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Avto sicer še ni športnik po duši, športni značaj je pač pogojen s še kakim drugim parametrom, a je lepo vedeti, da si s corollo lahko kdaj pa kdaj privoščiš kak kilometer ali dva za dušo! Brez slabe vesti! Kajti ta živahno rdeča corolla ni izgubila svojih hibridnih prednosti, celo ob pogostem izkoriščanju 180 konjičkov bo novi hibrid za sto kilometrov zadovoljen s petimi litri in pol.

Močnejši hibrid nam je bolj všeč
Seveda gre lahko še precej varčneje, vožnja bo ob tem nadvse lahkotna, udobna, nezahtevna, a podatek se nam zdi še posebej impresiven, ker primerljivi avti po naših izkušnjah v dinamičnem voznem režimu porabijo vsaj še kak poldrugi liter več. In ja, na voljo imate tudi klasično zeleno corollo s šibkejšim, priusovim hibridom, a menimo, da prav močnejša ponuja odlično kombinacijo obeh značajev in jo zato posebej priporočamo.

Še najšibkejša plat nove corolle je multimedijski sistem. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Še najšibkejša plat nove corolle je multimedijski sistem. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Za konec pa samo še to … Seveda vas razumemo, da vas je takšna seksi rdeče-črna corolla zapeljala, a če sta vam prostor v prtljažniku in na zadnji klopi pomembna, ne preslišite naše ocene, da so konkurenčne evropske kombilimuzine prostornejše. Ta hendikep lahko nadomestite z izbiro karavanske variante … Evropejci to možnost namreč imamo.

Test avtomobila si lahko pogledate tudi v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost, kjer boste našli tudi naše meritve in izračune.