Pri Brabusu so se še enkrat več potrudili in izdelali nov strupen izdelek. Foto: Brabus
Pri Brabusu so se še enkrat več potrudili in izdelali nov strupen izdelek. Foto: Brabus
Brabus, mercedes razreda C
Športnikovo rit krasijo tudi štiri izpušne cevi. Foto: Brabus

4-litrski V8 motor iztisne 244 kW/320 KM in 420 Nm okretnega momenta. Dovolj, da sicer prestižno limuzino z mesta do 100 km/h izstreli v 5,9 sekunde. Največja hitrost znaša zavidljivih 275 km/h.

Tuning pri Brabusu vključuje tudi vse dizelske motorje. Najmočnejši model C320 je kupcem dostopen z motorjem moči 200 kW/272 KM in "kamionskih" 590 Nm. Pospešek od 0 do 100 km/h znaša 6,9 sekunde, najvišja hitrost pa 250 km/h.

Kaj je še novega?
Že od nekdaj je jasno, da se Brabusove predelave ne nanašajo le na pogonske sisteme. Celovito je bila predelana še aerodinamika, dodana je bila nova maska, ki ima večje odprtine za dovod zraka, zaradi česar bo imel korist tako motor, kot tudi zavore.

Vzgonske sile na prednjo os so bile z posegi v aerodinamiko vozila zmanjšane, hkrati pa je bila izboljšana stabilnost vozila pri velikih hitrostih.

Tri leta garancije
Predelani avtomobili ponavadi ne slovijo po dolgi življenski dobi, kar pa ne velja za Brabus, ki za svoja vozila jamči tri leta ali 100.000 prevoženih kilometrov.