CR-V se obnese tudi z 1,6-litrskim agregatom pod motornim pokrovom in le dvokolesnim pogonom. Foto: M. Kr.
CR-V se obnese tudi z 1,6-litrskim agregatom pod motornim pokrovom in le dvokolesnim pogonom. Foto: M. Kr.

Sredi osemdesetih je bil namreč prav Hondin izdelek civic shuttle redakcijski "garač", ki ni očaral z zunanjo podobo, ampak z za tiste čase odličnim 1,6-litrskim bencinskim agregatom, stalnim štirikolesnim pogonom in neuničljivo naravo, ki je zdržala vse terenske oddaje, reportaže, ujme, pa tudi usodne dogodke osamosvajanja. Valovska ekipa, ki se avtomobila še spominja, pa se je temu ustrezno raznežila ob filozofskem nasledniku omenjenega avtomobila.

Kot ugotavljajo avtorji oddaje, je novi CR-V sicer od klasičnega SUV-ja z novim krojem presedlal bolj na podrazred križancev, sploh v izpeljanki z dvokolesnim pogonom, a to še ne pomeni, da je z njim kaj narobe. Novi 1,6-litrski dizel se med vožnjo izkaže za doraslega tudi večjemu avtomobilu in z izjemo nekaj izrazitejšega hrupa pri hladnem zagonu ne pusti slabega vtisa. Prav nasprotno, uspešno dokaže, da je 2,2-litrski dizel za zmerne uporabnike povsem nepotreben.

O več podrobnostih s preizkusa CR-V-ja in novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.