Športni del družine fabie (RS) po novem predstavljata dve karoserijski različici, kombilimuzino in karavan. Foto: Škoda
Športni del družine fabie (RS) po novem predstavljata dve karoserijski različici, kombilimuzino in karavan. Foto: Škoda
Škoda
Kupci, ki si želijo do okolja prijaznejšo vožnjo, se lahko odločijo za karavansko različico greenline. Foto: Škoda

Fabia RS in fabia combi RS sta namenjeni motorno zahtevnim kupcem, ki si želijo zmogljiv pogonski agregat in športno uglašeno podvozje. Fabia combi greenline pa je po okusu kupcev, ki si želijo voziti do okolja prijaznejši avto.

Obe športni različici, petvratno kombilimuzino in tokrat prvič tudi karavan, poganja 1,4-litrski bencinski štirivaljnik z dvema turbopolnilnikoma, ki zmore 132 kilovatov moči in 250 Nm navora. Za prenos moči na pogonski kolesi skrbi sedemstopenjski samodejni menjalnik DSG. Kljub športnim zmogljivostim naj bi motor na sto litrov v povprečju popil le 6,2 litra goriva in na kilometer izpuhal 148 gramov ogljikovega dioksida.

Kupcem s povsem drugačnimi potrebami je namenjena druga generacija fabie greenline, ki se ponaša s številnimi tehničnimi inovacijami, namenjenih zniževanju porabe goriva in količine škodljivih izpustov.

Novost v ponudbi pogonskih agregatov je 1,2-litrski motor TDI CR DPF z vbrizgavanjem prek skupnega voda in filtrom za trdne delce. Zmore 55 kilovatov moči, nižjo porabo goriva pa med drugim zagotavljata sistem 'start-stop' in sistem za regeneracijo energije pri zaviranju. Vozniku je pri varčnejši vožnji v pomoč tudi prikaz priporočene prestave, po zagotovilih izdelovalca pa motor v povprečju porabi le 3,4 litra goriva na 100 kilometrov in na prevoženi kilometer izpuha zgolj 89 gramov ogljikovega dioksida.