Norbert Reithofer se boji nastalih stroškov ob znižanju zpustov dioksida iz avtomobilov. Foto: EPA
Norbert Reithofer se boji nastalih stroškov ob znižanju zpustov dioksida iz avtomobilov. Foto: EPA
BMW logo
BMW je v preteklih letih občutno znižal izpuste škodljivih plinov v zrak. Foto: EPA

Pogoj je postavila Evropska Unija, ki želi mejo izpustov znižati na 120 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, to pa je "težak cilj", ki bo avtomobilske proizvajalce stal več milijard, je Reithofer dejal v pogovoru za časnik Capital.

Avtomobilski proizvajalci so se sami zavezali, da bodo avtomobilske izpuste do leta 2008 znižali na 140 gramov na kilometer.

BMW vrednosti ne more doseči
Reithofer je ocenil, da BMW pri številnih športnih in zmogljivih avtomobilih te vrednosti ne more doseči in pravi, da je 140 gramov na kilometer povprečni skupni cilj vseh proizvajalcev, ne bi pa bilo pošteno enačiti avtomobilov iz različnih kategorij.

S tem bi po mnenju Reithoferja spregledali mešanico majhnih, srednje velikih in velikih avtomobilov, ki jo je skozi stoletja razvil vsak proizvajalec. Kljub temu pa je BMW po besedah njegovega predsednika v preteklih letih veliko naredil in občutno znižal tako porabo avtomobilov kot tudi izpuste škodljivih plinov.

Do leta 2008 naj bi tako mejo 140 gramov dosegala več kot tretjina novih avtomobilov te družbe.