Mercedes CLS je izmed trojice najbolj limuzinski. Foto: Mercedes
Mercedes CLS je izmed trojice najbolj limuzinski. Foto: Mercedes
Pogled v mercedesa CLS

Začetki razreda SL sicer segajo že v davno leto 1954, ko se je prvič pojavil kot športnik v še danes legendarni obliki z imenom 300 SL gullwing, leta 1957 pa mu je sledil prvi SL roadster. Sledi gullwinga lahko zasledimo tudi na pokrovu motorja in sprednji maski z V-obliko pri roadsterju 2008. SL 63 AMG se ponaša novim sistemom za centralno upravljanje voznih funkcij AMG DRIVE UNIT, tristopenjskim ESP-jem in izboljšanim športnim podvozjem.

SL 63 AMG je novi osemvaljni motor z novozasnovanim sedemtopenjskim menjalnikom. Razred SL je dobil tudi nov trilitrski šestvaljni motor SL 280 z 170 kW (231 KM) moči. Njegova povprečna poraba je 9,4 litra na 100 kilometrov. Zmogljivejši je tudi motor SLK 350 z močjo 232 kW (316 KM).
Športnik ali limuzina
S številnimi novostmi se ponaša tudi novi CLS - z lamelama na maski hladilnika, novimi zunanjimi ogledali, s spremenjenimi zadnjimi lučmi in z izpuhom v obliki trapeza. Žarometa ostajata v obliki črke L. Ovinki bodo zaradi dvojnih ksenonskih žarometov z lučmi, ki aktivno sledijo obračanju volana, bolje osvetljeni za 25 odstotkov.

Pod pokrovom lahko izbirate med novim CLS 280 z 170 kW (231 KM), 350, 500, 320 CDI ali 63 AMG. Vsi so serijsko opremljeni s samodejnim menjalnikom 7G-TRONIC.

Še bolj poudariti športnost
Tretja novost iz Marcedesove tovarne, vse tri lahko v Sloveniji že naročite, je nova generacija razreda SLK. Nova V-oblika maske s še bolj poudarjeno zvezdo zaznamuje ta model spredaj. Zadaj je SLK zaradi novega odbijača razširjen, pridih športnosti dajejo tudi izpuhi v obliki trapeza.

V punudbi motorjev so zapisani SLK 200 K, 280, 350 in športni SLK 55 AMG. 200 K in 350 imata povečano moč in navor, vsi pa so zmanjšali porabo goriva in emisije ogljikovega dioksida.

Nejc Gole



Pogled v mercedesa CLS
SL se ponaša s serijskimi dvojnimi ksenonžarometi in kot dodatno inteligentni sistem luči (ILS) z integriranimi lučmi, ki osvetlijo notranjo stran ovinka. Stabilnost vožnje zagotavljajo ESP, Active Body Control (ABC) in aktivno podvozje. Foto: Mercedes
V primerjavi s prejšnjim je novi SL 350 16 odstotkov močnejši in ima zdaj 232 kW (316 KM), do 100 km/h pa pospeši v 6,2 sekunde (0,4 sekund hitrejše od prejšnje različice). Pri Mercedesu zagotavljajo, da je znižana poraba goriva za 0,4 litra. Poraba je sorazmerno znižana pri vseh motorskih različicah. Foto: Mercedes
Mercedesova inovacija AIRSCARF potnikom omogoča, da s pritiskom na gumb aktivirajo 'propelerje' na hrbtni strani zglavnika, prek katerega bo nato skozi šobo na sprednji strani sedeža začel pritekati topel zrak. Volan nekoliko spominja na mercedesovo zvezdo, saj ima tri prečke. Na armaturi opazimo še novo obliko merilcev, nove barve in materiale - krom, les in aluminij. Za glasbo skrbi sistem harman kardon logic7. Foto: Mercedes
Nova generacija razreda SL je na slovenskem trgu že dobavljiva od 89.880 evrov naprej. Foto: Mercedes
Ceneje lahko dobite novega CLS-a, in sicer za 63.600 evrov. Pri Mercedesu so novo športno limuzino okrasili z dvema lamelama na maski hladilnika in novimi litimi platišči. Večji sta zunanji ogledali z LED-smerniki v obliki puščice. Foto: Mercedes
Spremenjene so zadnje luči, CLS pa je še prepoznaven po dveh izpušnih ceveh v obliki trapeza. Foto: Mercedes
CLS ima novo srce - trilitrski šestvaljni motor CLS 280, ki premore 170 kw (231 KM). Njegova povprečna poraba je 9,8 -10 litrov na 100 kilometrov. Foto: Mercedes
V notranjosti ima CLS na novo oblikovane kombinirane inštrumente, nov je tudi trikraki volan s kromiranimi dodatki. Na armaturi boste našli kostanjev les, ki daje obliko izboljšanima avdiosistemu in telematiki. Foto: Mercedes
SLK ima spremenjen sprednji odbijač, večja zunanja ogledala z LED-smerniki v obliki puščice, nova je tudi oblika litih platišč. Foto: Mercedes
Tudi na zadnjem delu najdemo nov odbijač, zadnje luči so po novem zatemnjene, izpušne cevi pa so tako kot pri CLS-ju v obliki trapeza. Foto: Mercedes
Pod pokrovom SLK-ja je zmogljivejši motor SLK 350 z močjo 204 kW (305 KM). Zmogljivejši je tudi SLK 200. Njegova moč znaša 135 kW (186 KM). Foto: Mercedes
V notranjosti so novi kombinirani inštrumenti v 3D-optiki, na novo je oblikovan tudi trikraki športni volan, lastniki SLK-ja pa se bodo vozili v novih barvah. Foto: Mercedes