Italijansko podjetje Fiat je leta 2008 prevzelo ameriški Chrysler. Foto: EPA
Italijansko podjetje Fiat je leta 2008 prevzelo ameriški Chrysler. Foto: EPA

Proces, s katerim želijo izkoristiti možnosti obeh omrežij in na ta način doseči pomembne sinergijske učinke, je naslednji korak za uvajanje učinkovitejše prodajne mreže in povečanje kakovosti pri uvajanju novih proizvodov, tako na področju rezervnih delov kot tudi storitev.

Nova prodajna struktura bo v vseh evropskih državah potekala pod na znamko Lancia, razen v Veliki Britaniji, kjer Lancia trenutno ni prisotna, zato se bo ohranila znamka Chrysler.

Povezava naj bi v novo distribucijsko mrežo prinesla nov zagon. V mreži bo do leta 2014 več kot 1.000 pooblačenih prodajalcev po vsej Evropi, s katerimi bodo sklenjene nove pogodbe.

Medtem je FGA Capital že prevzela financiranje storitev za vozila znamk Chrysler, Jeep in Dodge pri prodajalcih v Evropi.