Foto: Volkswagen

Za predstavitev blagega hibridnega sklopa z 48-voltnim omrežjem so možje iz Wolfsburga izkoristili dunajski simpozij o motorjih. Novi golf bo namreč opremljen z jermenskim zagonskim alternatorjem ter 48-voltno litij-ionsko baterijo.

Jermenski zagonski alternator je opremljen z elektromotorjem, ki zagotavlja rekuperacijo in dodatno moč ob pospeševanjih. V načinu za rekuperacijo sistem pretvarja kinetično energijo v elektriko, to pa shranjuje v baterijo, ki je nameščena pod sovoznikovim sedežem. Ta energija nato zagotavlja dodatno moč ob pospeševanjih.

Foto: MMC RTV SLO

Poleg tega sistem izklopi motor, takoj ko voznik umakne nogo s stopalke za plin ter s tem omogoči približno 0,4 litra prihranka goriva na 100 kilometrov.

Sistem bo sprva na voljo le pri litrskih in 1,5-litrskih bencinskih motorjih v kombinaciji z dvosklopčnim menjalnikom, pozneje pa tudi za druge agregate in druge modele. Novi golf bo prišel na trg prihodnje leto.