Foto: MMC RTV SLO/VW

Kabrioletov v razredu križancev še ni prav veliko, vsekakor pa ne takšnih, ki bi se uvrščali v velikostno najnižje razrede. Kot pravijo pri Volkswagnu, njihov križanski kabriolet sledi izročilu kabrioletnih različic hrošča in golfa, zato je namesto trdne dobil platneno zložljivo streho. Ta se po voznikovem pritisku na gumb popolnoma samodejno odpre ali zapre v devetih sekundah. Postopek odpiranja ali zapiranja strehe lahko poteka pri hitrostih do 30 kilometrov na uro.

Za varnost je poskrbljeno z varnostnim lokom, ki je običajno skrit za naslonjalom zadnje klopi, v primeru nevarnosti, ki jo sistema zazna ob prevelikem nagibanju ali ko avtomobil preseže določen bočni pospešek, pa se v delčku sekunde postavi nad zadnje vzglavnike. Okrepljen je tudi okvir vetrobranskega stekla, določene okrepitve pa so namenili tudi strukturi karoserije.

Foto: MMC RTV SLO/VW

V vsem drugam je T-roc cabriolet bolj ali manj enak kot T-roc s trdno streho, za pogon pa bosta skrbela dva turbobencinska motorja. Prvi je litrski trivaljnik 1,0 TSI z močjo 85 kilovatov, drugi pa 1,5-litrski štirivaljnik z močjo 110 kilovatov. Na voljo bo tudi sedemstopenjski menjalnik DSG.