Zdravje
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.9 od 35 glasov Ocenite to novico!
Po novem bi osebni zdravnik delavca, ki je na bolniški dlje kot tri mesece, napotil k specialistu za medicino dela. Foto: BoBo
Nameravajo tudi znižati bolniško nadomestilo na 60 odstotkov osnove po letu neprekinjene odsotnosti. Foto: Reuters

Dodaj v

(Pre)več mesecev na bolniški? Napoveduje se udarec po prstih in denarnici.

Po treh mesecih obvezen pregled pri specialistu medicine dela
31. december 2017 ob 11:18
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Ministrstvo za zdravje se namerava z novim zakonom lotiti problematike naraščajočih dolgotrajnih bolniških odsotnosti in tako zmanjšati možnost zlorab.

S predlogom zakona o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju, ki so ga pred kratkim poslali koaliciji v usklajevanje, želijo vzpostaviti aktivno spremljanje dolgotrajnih bolniških dopustov.

Zato dajejo naloge zdravstvenim delavcem, ki obravnavajo obolelega, in njegovemu delodajalcu, hkrati pa zmanjšujejo možnost zlorab dolgotrajnega bolniškega dopusta, verjamejo na ministrstvu.

Na pregled k specialistu medicine dela
Tako bo moral osebni zdravnik zavarovanca, ki je na bolniškem dopustu dlje kot tri koledarske mesece in za katerega domneva, da bi se lahko začasno zaposlil na drugem delovnem mestu oz. bi lahko delal s skrajšanim delovnim časom, poslati na pregled k specialistu medicine dela, prometa in športa.

Ta bo preveril, ali je delavec zares nezmožen za svoje delo, ali je zmožen v času bolniškega dopusta za drugo delo znotraj svoje delovne organizacije oziroma oz. je zmožen svoje ali drugo delo opravljati za skrajšani delovni čas. Ocenil bo tudi, ali delavec potrebuje prilagoditev delovnega mesta.

Predlog zakona predvideva, da če delodajalec delavcu ne bi zagotovil dela v skladu z ugotovitvijo specialista medicine dela, bi moral prevzeti plačevanje denarnega nadomestila v polovičnem ali celem znesku v odvisnosti od ugotovljene delazmožnosti.

Dobili bi manj denarja
Predlog zakona predvideva tudi zmanjšanje nadomestila zavarovanca po enem letu staleža, in sicer na 60 odstotkov zavarovalne osnove. To naj bi veljalo v primeru 12 mesecev neprekinjenega bolniškega dopusta, pa tudi v primeru bolniškega dopusta s prekinitvami, ki skupaj trajajo več kot 12 mesecev v zadnjih dveh letih.

Kot namreč navajajo na ministrstvu za zdravje, je v obdobju med letoma 2014 in 2016 število zavarovancev na bolniškem dopustu, daljšem od treh mesecev, naraslo za slabih 15 odstotkov, z 21.079 na 24.194 zavarovancev. Konec maja letos je bilo dlje kot eno leto bolniško odsotnih približno 6.535 ljudi, 899 več kot tri leta in 115 več kot pet let.

Tudi višina denarnega nadomestila v času bolniške odsotnosti hitro narašča. Leta 2016 je bilo za ta namen porabljenih 60 milijonov evrov, letos pa naj bi iz javne zdravstvene blagajne za ta namen šlo 13 odstotkov več denarja. Večina porasta gre na račun bolniških, daljših od enega leta.

Za bolniški dopust pogosto drugi razlogi
Kot pravijo na ministrstvu, je povečan obseg dolgotrajnih bolniških dopustov težko pripisati spremenjeni epidemiološki sliki, ampak so za to bolj verjetni družbeni, socialni in ekonomski razlogi. Pomembno je na povečan obseg bolniških dopustov vplival dvig upokojitvene starosti in pokojninske dobe. Ena izmed ključnih posledic podaljševanja delovne aktivnosti prebivalstva je bilo namreč povečanje števila aktivne populacije, starejše od 55 let.

Glede na starostno strukturo zavarovancev so največji porast v številu izgubljenih delovnih dni v breme ZZZS-ja zaznali pri zavarovancih, starih nad 50 let (62 odstotkov vsega porasta izgubljenih delovnih dni), sledijo zavarovanci v starosti od 35 do 39 let (15-odstotni delež porasta izgubljenih delovnih dni).

Povečanje števila nosečnic na dolgotrajnem bolniškem dopustu nekateri pripisujejo strahu pred izgubo delovnega mesta in skrivanje nosečnosti pred delodajalcem, ki bi moral v primeru nekaterih oblik rizične nosečnosti poskrbeti za drugačno delovno mesto ali pa plačevati boleznino. Namesto tega se nosečnice zatekajo v "nenosečniško" bolniško odsotnost.

Izrazit porast kostno-mišičnih bolezni kot vzrok za bolniško odsotnost (v dveh letih za 26 odstotkov) pa je vsaj deloma odraz zlorabe instituta bolniškega dopusta, saj je prav pri tej skupini bolezni strokovno najteže dokazati objektivnost bolnikovih težav, navajajo na ministrstvu.

T. H.
Prijavi napako
Komentarji
guverner
# 31.12.2017 ob 12:05
Naša Milojka se, v tej zdravstveni ''reformi'', ukvarja z vsemi temami, razen s ključnimi.
Pa še tiste, ki jih kao rešuje, rešuje narobe:

''Predlog zakona predvideva tudi zmanjšanje nadomestila zavarovanca po enem letu staleža, in sicer na 60 odstotkov zavarovalne osnove. To naj bi veljalo v primeru 12 mesecev neprekinjenega bolniškega dopusta, pa tudi v primeru bolniškega dopusta s prekinitvami, ki skupaj trajajo več kot 12 mesecev v zadnjih dveh letih.''

Če bomo znižali nadomestilo vsem, ga bomo zagotovo tudi tistim, ki goljufajo! To, da bomo prizadeli tiste, ki so resnično bolni, pa seveda ni pomembno.
Merx
# 31.12.2017 ob 12:23
Sicer dvomim vendar ali obstajajo kakšne raziskave / analize ZAKAJ bolniška odsotnost narašča?
izo
# 31.12.2017 ob 11:27
ponavljam: zakaj ste pustili zastarat največjega davčnega dolžnika državi? kdaj bo rkc odplačal miljardo in do dkaj jim bomo plačaveali vse prispevke, penzione, davke na nepremičnine ipd?
zakaj se enkrat ne bi začelo pri vrhu, ne dnu lestvice?
retorično, kot ponavadi..
ZIZITOP
# 31.12.2017 ob 12:28
Če si nesposoben ulovit lopova, naj nasrkajo vsi. Pa to je kot po 2.sv. vojni, ko so bili zaprti ali umorjeni kar podolgem in počez, kakšen je bil že pravi.
blef
# 31.12.2017 ob 13:12
Zakaj v čakalnici nikoli ne srečam kakšnega pomembneža?
odlekiran
# 31.12.2017 ob 13:19
Sam sem komaj preživel dva meseca do operacije, pa še me je komisija tiščala v službo. Moj frend je v času bolniške opravil ene 20 alpinističnih vzponov. Zdravstvo je u k...u.
sldest
# 31.12.2017 ob 13:10
Zaposlen sem v javnem sektorju. To kar se dogaja znotraj tega je SRAMOTA. Ni čudno, da nas nihče ne mara. Vsakemu, ki se sprdne gre na bolniško. Nadzora nobenega oz. GA MORAŠ NAPOVEDATI. Pa kje živimo. Vsi so izgoreli in pregoreli zaradi preveč popite kave in basanja ter posedanja po pisarnah. V javni sektor je potrebno vpeljati še bolj ohlapno politiko odpuščanja kot v realnem sektorju. Pa vse na višjih položajih vezat na mandate. Matr kdaj bo red v tej državi.
vsenior
# 31.12.2017 ob 12:42
Uf kako pritlehen je ta članek! Čisto oponašanje noja, ko tišči glavo v pesek. V resnici gre za slabe strokovne obravnave bolnikov. Nimajo ustreznega zdravljenja, trpijo zaradi težav s svojim zdravjem, kajti nikakor ne morejo v ustreznem času prit do pravih in dobrih preiskav in posledično zdravljenja. Ministrstvo bi moralo tu najti rešitev in preveriti zakaj so pacienti v SLO tako šibko zdravstveno obravnavani. Zdravniki se vlečejo ven z razlogom, da imajo premalo časa za dobro obravnavo pacientovih težav. Močno dvomim.

KAJ PA ČE IMAJO zdravniki ŠIBKO STROKOVNO ZNANJE? Danes je v SLO tako, da se mora pacient sam pozanimati o svojem zdravstvenem stanju , prebrati ogromno strokovne literature in nakazati zdravniku kje naj išče morebitne težave. TAK nači pripomore k pacientovemu zdravju, sicer je pacient en od zgoraj omenjenih, ki presegajo dolžino bolniških, Ja pa še svoje finance mora vlagat v časovno sprejemljive diagnostične obravnave,.... Princip, po katerem zdravijo pacienta--najprej zdravila, če to ne prime močnejša zdravila, krvne preiskave, kasneje morda ultrazvok, MRI, poseg kirurga, traja in med tem je pacient na bolniški. Ja je seveda kriv, zato, ker je bolan!! V resnici gre za napačen protokol zdravljenja! Zagotovo se mu je med tem čakanjem na ustrezno zdravstveno obravnavo zdravje močno poslabšalo, Pacienti postajajo trajni invalidi zaradi slabe obravnave. Bi bilo kaj bolje, če bi zdravstvu namenili 8 miliard evrov namesto sedanjih 4 miliarde letno??? MOČNO DVOMIM! Obrazložitev: tudi ko greš k privatniku in za 15 minutno obravnavo plačaš pregled 100€ je rezultat pregleda slab in nestrokoven! Privatniki le nabirajo evre, zahtevnih posegov tako in tako ne opravljajo.
commodore
# 31.12.2017 ob 13:25
kaj pa "invalidsko upokojeni"? kdo bo pa njih preverjal ko pa vsi čudežno ozdravijo že naslednji dan? Taki in bleferji so problem, nastradal pa bodo resnično bolni! Verjemite da kdor je res bolan si želi čim prej ozdraveti
bori
# 31.12.2017 ob 13:47
Cel sistem je bolan. Nekateri bolje da bi bili na bolniški ali v pokoju.. bi bilo veliko manj škode kot da 'delajo'.
Lukos
# 31.12.2017 ob 14:19
Kako enostavno......kar vse kaznovati. Če ljudje uporabljajo bolniške kot dopuste bi bilo potrebno kaznovati tudi zdravnika, ki piše take bolniške....Naj tudi oni prejmejo 60%
mihče
# 31.12.2017 ob 14:06
Suženj si bil sužen boš ostal. Do smrti delal boš, penzije dobil ne boš!
Ramus
# 31.12.2017 ob 13:13
"Za bolniški dopust pogosto drugi razlogi"

Se bojim, da bo naslednja faza kot v ZDA, ko bodo zaposleni začeli streljati "delodajalce", ker ne bo več izhoda v sili,.... zlorabe bolniških dopustov so namreč samo pokazatelj kako gnilo je biti zaposlen v Sloveniji.
21.12.2012
# 31.12.2017 ob 13:10
no problem je, ker goljuf pač ne bo na znižani bolniški, pošten bolnik pa bo moral biti, ker mu tako narekuje bolezen.
zlorabe pa so dejstvo.
v enem letu se vse pozdravi ali izvede vsa diagnostika za določene strokovne zaključke o delovni zmožnosti v prihodnje.
le kako ima to rešeno tujina? ker ne verjamem, da imajo tam folk na bolniški 15 let ali celo 17 kot je mislim da pri nas rekorder.
no, potem pa imamo folk na bolniški, ki si gradi hiše, hodi na potovanja, doštudira ...
komsomolec
# 31.12.2017 ob 13:04
ni dovolj da morijo bolnike z dolgimi čakalnimi dobami, zdaj bodo delavni invalidi in kronično bolni še kriminalizirani kot razbojniki. Fuj, sramota.Ko menadžer ali politik dobi drisko od obilneg žretja so mu na voljo takoj vsi specialisti in zdravilišča, delavec pa naj gara s červami v rokah za mašino.
Bivši uporabnik
# 31.12.2017 ob 13:35
Sicer jaz od tega našega zdravstva itak nimam nič.

Pridem v čakalnico hudo bolan, ko pridem na vrsto se že pozdravim.
Tao3
# 31.12.2017 ob 14:19
Dejstvo je, da vsaj 30% bolniških ni dejasnkih bolniških, dam poznam dve lenuhinji, ki na ta način izkoriščata sistem in sta najbolj obremenjeni in najbolj bogi delavki. Delata pa nič. Pfuj lopovi, mi vas plačujemo, ko vi izkoriščate!
Zgodovinar_666
# 31.12.2017 ob 14:25
In zakaj bi podjetje plačevalo za delavca, ki je na bolniški? To je naloga zdravstvenih zavarovalnic in socialne države. Podjetja že tako preveč plačujejo.
kislec
# 31.12.2017 ob 18:04
Predvsem naredite red pri takih "v nebo vpijočih" zdravniških potrdilih/odobritvah bolniške, kot je bil prosluli primer Mirko Jelenič, ki je "neutolažljivo" zbolel, čim je prišlo v javnost, kakšno plačo si je na Rdečem križu sam sebi odredil.

// Da niti nebi o starem onemogležu, ki je preveč bolan za v pržon, lahko pa leta v Švico po solde...
kolicek
# 31.12.2017 ob 17:49
Moja žena je bila na bolniški skoraj eno leto ker je najprej nekaj mesecev čakala na zdravnika specialista, nato nekaj mesecev na neučinkovite terapije, nato je reševala terapije samoplačniško in šla nazaj v službo. Če bi dobila diagnozo takoj in terapije takoj, bi v največ mesecu ali dveh bila nazaj na delovnem mestu. Neučinkovitost javnega zdravstva je največji problem, šele nato so ljudje.
vsenior
# 31.12.2017 ob 14:54
@Radio Le malce več strokovnega znanja zdravnikov, pa pacientu ne bo potrebno hodit 5x v njegovo ordinacijo. Tako bodo sami poskrbeli, da ne bodo preobremenjeni. Očitno te logike ne poznaš. Čakalne dobe so umetna tvorba, ki jih zdravniki delajo zato, da izgledajo preobremenjeni in da imajo službo! Cena zdravstvenih storitev v bolnišnicah pa je NORA. Za storitev z EKG jem računajo 300€ (2 minuti dea) . Nočitev 200€ Tudi 8 miliard € pri takih cenah je premalo. Imamo popolnoma nesposobno ministrico, ki dovoljuje taka kriminalna dejanja zdravstvene stroke. Znanec, ki dobavlja naprave UKC-ju pravi, če je naprava le pobarvana na belo, velja 5 kratna cena!!!
PartyTime
# 31.12.2017 ob 14:28
Da delodajalci molzejo delavce na polno pa nebi postimali!!!! Dejmo ze tako zj3b4nga delavca se mal zj3b4t!!!!
el CARTEL
# 31.12.2017 ob 18:37
če nekdo zlorablja bolniško,
potem se je potrebno vprašati ZAKAJ zlorablja bolniško. a mu ni lepo na delovnem mestu, mogoče?

in če nekdo zlorablja, naj se ga ustavi - ne pa da se VSEM zniža prejemek. to je bolanija.

tale poteza je sramotna.
Gastrbajtr
# 31.12.2017 ob 15:56
Nimajo ustreznega zdravljenja, trpijo zaradi težav s svojim zdravjem, kajti nikakor ne morejo v ustreznem času prit do pravih in dobrih preiskav in posledično zdravljenja.

To je larifari. Bolniške se povečujejo zaradi čedalje večjega stresa na delovnem mestu, ki je posledica kapitalistične norije na tem področju. Čedalje več ljudi sovraži svoje delo zaradi nečloveških zahtev nadrejenih. In ker si marsikdo ni sposoben najti druge službe, hkrati pa tišči svojo glavo v pesek v upanju na boljši jutri (kar je iluzija), mu beg v bolniško predstavlja vsaj delno premostitev problema. A žal je to zgolj podaljševanje lastne agonije.
Lluka
# 31.12.2017 ob 14:18
GHja.................kaj ti pomaga....če imamo večne bolnike ki se izogibajo Dob-u. Pa bi tam imeli vso popolno zdravstveno oskrbo.
Resnica123
# 31.12.2017 ob 14:09
Se pravi manjsi prispevki za dokazano bolezen in zaostrena pravila. Smejem se tej levi vladi.
kislec
# 31.12.2017 ob 18:18
"Na pregled k specialistu medicine dela
Tako bo moral osebni zdravnik zavarovanca, ki je na bolniškem dopustu dlje kot tri koledarske mesece in za katerega domneva, da bi se lahko začasno zaposlil na drugem delovnem mestu oz. bi lahko delal s skrajšanim delovnim časom, poslati na pregled k specialistu medicine dela, prometa in športa.
Ta bo preveril, ali je delavec zares nezmožen za svoje delo, ali je zmožen v času bolniškega dopusta za drugo delo znotraj svoje delovne organizacije oziroma oz. je zmožen svoje ali drugo delo opravljati za skrajšani delovni čas. Ocenil bo tudi, ali delavec potrebuje prilagoditev delovnega mesta."

Pa kaj se tile kekci z ministrstva norca delajo iz vseh?

Le zakaj je potem po 30 delovnih dneh bolniške obvezna komisija ZZZS? A tile pa niso dohtarji? Naj bo potem obvezno noter eden od medicine dela, pa naj on preveri, kakšne so možnosti za "prevedbo".

Zdaj pa naj bi osebni zdravnik (pri vseh obremenitvah) na grbo fasal še odgovornost, da bo domneval (ali pa ne!!!), , da bi se lahko začasno zaposlil na drugem delovnem mestu ???
Če to ni že zdaj osnovna dolžnost komisije, potem menda res tile "komisarji" samo honorarje vlečejo.
generacija56
# 31.12.2017 ob 14:05
No, pa imamo moderno Državo.
Demokratično, polna usta človekovih pravic.... Kadar državi ustreza...
Ne rečem, so izkoriščevalci sistema, a za njih so druge poti...
Tisti, ki pa je resnično bolan, da potrebuje dolgotrajno oskrbo, vzamimo mu denar, saj ga ne potrebuje.... Ker bo tako kmalu mrknil?
A se kdo vpraša, kako takšen človek pride do zdravljenja, ko so čakalne dobe, tukaj nekje, leto dni? Plačati mora zasebnika... Pa mu vzamimo denar, naj čaka, morda bo prej prpnil...
Sistem je seveda vedno slep....
In sedaj, ko načrtujejo tako KOLOSALNE prihranke, ali bodo prispevek znižali?
Seveda ne....
Ena kasta se je prilepila na javni denar kot klop...
evropa
# 01.01.2018 ob 08:52
Ne strinjam se z zmanjšanjem na 60% ker ponavad je to folk, ki je kronično bolan.

Potrebno je pa razlikovati med kronično obolelimi ali pa lenuhi.
Geres*
# 01.01.2018 ob 01:26
Kaznovat zlorabe. Ne pa udrihat po vseh. Od sodelavke moz je pri 32ih zbolel za agresivno obliko raka. Zdravil (prejemal kemoterapije s krajsimi prekinitvami) se je 2 leti. Sedaj je ok in je zacel delat. Kaj bi njega vsake 3 mesece posiljali na medicino dela, da ga bi zdravnica, ki dela nenazadnje za firmo, masirala, ce res ni sposoben delat? Kaj bi se zgodilo, ce bi ona trdila da je, ona pa da ni? In placa 60-odstotna. Kdo naj bi pa odplaceval stanovanjski kredit?

Ma ne mores udrihat po vseh.
Kekec99
# 31.12.2017 ob 19:01
Kaj pa preveč delovnih ur, mobing na delovnem mestu ter neizplačilo osebnih dohodkov? Mogoče le na ta način pridejo do rednega mesečnega dohodka?
seven7
# 31.12.2017 ob 18:34
In kam naj razporedim v firmi na primerno delovno mesto ce smo samo trije in ni moznosti razporeditve?

Ti so birokrati so pahjeni.
Wasabi
# 31.12.2017 ob 18:15
Kaj če bi po denarnici udarili te goljufive zdravnike, ki pišejo aktivne bolniške popolnoma zdravim ljudem, kateri potem prvi mesec zajedajo delodajalca, naprej pa državo. Čisto slučajno osebno zelo dobro poznam tak primer in je res sramota za zdravniški poklic, da počnejo to. Pazite se zdravnikov, ki pišejo AKTIVNE BOLNIŠKE.
hebl 2
# 31.12.2017 ob 16:51
piarija
Ti bi že tako bednem delavskemu razredu, oklestil še tiste dodatke zaradi katerih sploh lahko najamejo majhen kredit. Saj zaradi takih pacientov kot si ti, je na pragu revšne veliko več folka, kot pa lažejo statistike naročene pri para državnih statističnih uradih. Mišljenje v stilu samo,da je meni v redu.
Gastrbajtr
# 31.12.2017 ob 15:49
Ta bo preveril, ali je delavec zares nezmožen za svoje delo, ali je zmožen v času bolniškega dopusta za drugo delo znotraj svoje delovne organizacije oziroma oz. je zmožen svoje ali drugo delo opravljati za skrajšani delovni čas. Ocenil bo tudi, ali delavec potrebuje prilagoditev delovnega mesta.

Zdravnik bo določal, kje znotraj delovne organizacije bo kdo delal? LOL!
windmaster
# 31.12.2017 ob 19:04
Če si na socialni, z otroškimi dokladi, po možnosti član nomadov, te nihče ne preverja. Dajmo delavce iztrošit do konca in jih potem bolne zbrcat ven. Živel Bananistan!
kislec
# 31.12.2017 ob 18:07
" na bolniški 15 let ali celo 17 kot je mislim da pri nas rekorder."

Za tak rekord mora biti izpolnjenih več pogojev - pri tem je bil glavni pogoj, da je bila njegova svakinja "sama vrhuška" medicine dela v RS.
topol
# 01.01.2018 ob 14:42
Žalostno je, če se ne more narediti reda, da se udari kar po vseh. Na bolniško se gre lahko - to se strinjam. Če kiham in smrkam in imam vročino, res ne morem delati z ljudmi. Se mi pa to zgodi enkrat letno, največ dvakrat. Je pa to prav. Zakaj bi širil okužbo med ljudmi. Če je pa komu kaj hujšega, pa je tu komisija, tudi splošni zdravnik ne napiše kar predloga za to. Predstavljam si, da so eno leto na bolniški bolniki z rakom in duševnimi boleznimi. Vse to je lahko preverljivo. Ker so ti resno bolni, bi jim bilo zmanjševanje pravic zelo škodljivo. Zato je zavarovanje, da človek v nesreči ne pade v revščino.
Napačno je vse kaznovati, če ne moreš najti pravih.
Bombek
# 01.01.2018 ob 12:18
Naj se država in zdravstvo prvo vpraša zakaj se višajo bolniške...? Vzrok tišči en del izkoriščanju delavca do onemoglosti..nedostojno življenje zaradi sprejetih zakonov o minimalni plači, ki ne omogoča za golo preživetje..stresi v službi...itd To naj prvo rešijo in zaposlene dostojno delodajalci plačajo pa pol bo tega veliko majn..Res so gnili in pokvarjeni ti prelagatelji zakonov..sram jih je lahko. Prvo bi njih poslal na ta delovna mesta za minimalca in vse praznike z nedeljami delati.
ElTorro
# 01.01.2018 ob 09:51
Problem je podoben kot na marsikaterem področju.....ker inšpekcijske službe ne uspejo zajeziti zlorab, se pač "kaznuje" vse.

Udarilo se bo po vseh z nižjimi bolniškami, namesto da bi delali večje število kontrol na terenu in zlorabe drastično sankcionirali.

Tisti predzadnji del članka o nosečnostih pa je kr neki....pri večini ne gre za strah pred izgubo delovnega mesta ampak za lenobo. Mlade nosečnice se praviloma pogovarjajo v smislu "v tretjem mesecu sem....kak mesec ali dva še bom delala, potem pa mi bo zdravnica napisala bolniško". Če katera dela do 8. meseca, pa jo že malo čudno gledajo...

Komisija pa itak podpiše vsem, ker bi v primeru, da bi se kaj zgodilo pri nosečnici, kateri ne bi potrdili rizične nosečnosti, mediji in javnost člane te komisije pribili na križ.
Amethist
# 01.01.2018 ob 01:20
Drgac pa ta predlog je tako slab da pr zdravi pameti ne bi mogu jt skoz
Gepard007
# 31.12.2017 ob 22:50
Dober kaj pa če je nekdo resno bolan? Se vse tlači v isto malho?!?
anity
# 31.12.2017 ob 18:31
Hocejo prikriti svojo zdravnisko nesposobnost ljudi pozdraviti in hkrati prikiriti unicujoce pogoje dela, ki bodo se vec Slovencev pognali v samomore, saj delati vec ne bodo mogli zaradi unicenosti in izcrpanosti, denaja za prezivetje pa bodo imeli se manj(ze sedaj pa ti isti delajo tako za minimalne place).
paver
# 31.12.2017 ob 15:29
In to se dogaja v ex komunistični vladi, kako bo šele če pridejo na oblast SDS Al pa oni pobožnjaki?
HOR
# 01.01.2018 ob 16:05
Glavini pa nadzorniki €15.000,- plače...
Tem nadzornikom se dela krivica saj si zaslužijo bolniško s prisilno hospitalizacijo zaradi hudih mentalnih motenj...
KunteKinte
# 01.01.2018 ob 13:50
Za to štalo smo v osnovi volilci krivi.... Noben predsednik vlade do zdaj ni mogel ustimati zdravstva.. same floskule in prodajanje megle.. sistem ki je težek 2 miliarde evrov bo težko reformirati.. na drugi strani do močni nasprotniki ki so že 25 let prisesani na denar iz zdravstva.. samo UKC Ljubljana nihče do zdaj ni mogel uredit.. kaj pa šele večji sistrm.. Pahor.. Janša.. Mirci.. brez moči in znanja da kaj spremenijo.. volilci pahorja se izberejo za predsednika države :)
levak
# 31.12.2017 ob 20:22
Raje nam poizkusite vrniti ukraden denar.
tinkamarinka
# 03.01.2018 ob 13:41
Pa tega ne razuemem: Na pregled k specialistu medicine dela
Tako bo moral osebni zdravnik zavarovanca, ki je na bolniškem dopustu dlje kot tri koledarske mesece in za katerega domneva, da bi se lahko začasno zaposlil na drugem delovnem mestu oz. bi lahko delal s skrajšanim delovnim časom, poslati na pregled k specialistu medicine dela, prometa in športa.


Sedaj bolniško nad 30 delovnih!! dni odobri komisija, kjer ni en zdravnik ampak več, ki ocenijo stanje bolnika na podlagi izvidov specialistov. A to pomeni, de je zdravnik medicine dela superioren nad ostalimi in lahko razveljavi odločitev komisije, ali bo on samo član te komisije.

In vsi vemo, da obstaja določen % simulantov, ampak rečti, da jih je večina neupravičeno na bolniški je pa bul šit.
tinkamarinka
# 03.01.2018 ob 13:35
in to je od potrjene diagnoze, koliko časa pa traja, da do diagnoze prideš, so pa že drugi pisali :)
tinkamarinka
# 03.01.2018 ob 13:23
Operacija hrbtenice - fiksacija: dni: 246 hitro 730 redno
Operacija hrbtenice - dekompresija dni: 120 hitro 280 redno

vir: http://www.ortopedska-klinika.si/pages.php?id=47

In sedaj bodo bolniki dobili manj?? samo vprašam
Kazalo