Zdravje
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.6 od 12 glasov Ocenite to novico!
Studio Tarče
V Tarči z voditeljico Vido Petrovčič. Gosti: Milojka Kolar Celarc, Dušan Keber, Alenka Forte, Samo Fakin, Martin Toth, Maks Tajnikar. Foto: Tarča RTV SLO
čakalne dobe
Na zdravstvene storitve čaka osmina prebivalcev.

Tarča: Za javno zdravstvo, a tudi konkurenčnost

Oddaja Tarča o zdravstveni reformi
15. september 2016 ob 20:00
MMC RTV SLO

"Zakaj ne bi bili inovativni in v javne zavode uvedli inovativnega podjetniškega načina," se sprašuje ministrica Milojka Kolar Celarc. "Uvesti je treba konkurenčnost," se strinja zdravnica Alenka Forte.

"Ena največjih težav je, da bi imeli vsi dostop do vsega. Vendar imamo pravice, nimamo pa dobrin," je prepričan ekonomist Maks Tajnikar, ki je po naročilu pripravil študijo o zdravstveni reformi. Prepričan je, da je težava neizvedljivost sistema.

Ministrica bi ukinila zavarovalnice
Medtem ministrica Milojka Kolar predlaga ukinitev zavarovalnic. "S tem bi prišel v sistem denar za obratovalne stroške, vinjete, vse, kar počnejo zavarovalnice." Sama je kot vodja Vzajemne delovala v skladu s tržnimi zakonitostmi, vendar opozarja, da so že tedaj zavarovalnice s provizijami prevzemale omejen obseg zavarovancev.

"Uspelo mi je dobiti in zagotoviti 33 milijonov evrov dodatnega denarja, zgradili smo deset urgentnih centrov, sanirali vodovod, uvedli e-recept," svoje uspehe v mandatu našteva ministrica za zdravje Milojka Kolar Celarc. Kot pravi, ni nujna reforma, ki je pogosto neprava beseda, saj je treba sistem samo popraviti, saj je v osnovi dober.

"Ministrica je pri urgentnih centrih odpovedala"
"Ministrica je odpovedala, ko je bilo treba urgentnim centrom dati vsebino. Danes so dodatni strošek brez pravega življenja," odgovarja zdravnica Alenka Forte, specialistka interne medicine, ki je sodelovala pri pripravi interpelacije zoper ministrico, ki jo je pripravil SDS.

Kritičen do ministrice je tudi nekdanji minister Tomaž Gantar, ki je v prispevku za Tarčo dejal: "Brez dvoma je ministrica zelo delavna, težavo pa ima s prioritetami, saj se loteva tem, ki jih je treba rešiti, niso pa ključne v tem trenutku, ko nam dejansko javno zdravstvo polzi med prsti. To je podobno, kot če bi ti gorela hiša, ti pa začneš popravljati in barvati pročelje. Tega se pač ne dela."

Zdravje in posledično razmere v slovenskem zdravstvu so tema, ki se dotika vsakega med nami od zibelke do groba. Zato niti ni čudno, da ima vsak med nami o tej temi svoje izkušnje in svoje mnenje. Politika pa, ko razmere dosežejo neko kritično točko, vse skupaj strne v odpoklic trenutnega zdravstvenega ministra oziroma tokrat ministrice.

Eden glavnih očitkov tokratni ministrici za zdravje je, da še vedno ni pripravila zdravstvene reforme niti posledično predlagala sprememb ustrezne zakonodaje. Zato ne preseneča, da so se izhodišč in celo predlaganih sprememb zakonov lotili drugi akterji v zdravstvu: zdravniki, njihov sindikat, ekonomisti, strokovnjaki s področja zavarovalništva in politiki, seveda vsak s svojim interesom.

VIDEO
Kolikor denarja, toliko zdravja?
Jure Brankovič
Prijavi napako
Komentarji
zakocena_je
# 15.09.2016 ob 20:17
Zavarovalnice ropajo skozi recepte, farmacevti jim plačujejo potovanja, to je mafija.
Poglejte malo po hodnikih poliklinike in boste videli revščino. Tajnikar, ki je na kant spravil skoraj EF, sigurno pa Adrioairways, sedaj pa pametuje. Rtvslo, a vi kej preverjate reference strokovnjakov govorcev.
zakocena_je
# 15.09.2016 ob 20:14
Pojdite ne ljubljansko urgenco in UKC pogledat. Poglejte inventar, opremo, stropove, okna, vrata. Vse je staro 30 let in več. Denar odteka v zasebne žepe in nihče nima interesa uničiti lobijev, ker so vsi del tega. Beli bogovi z rokami v žepih, sestre in bratje v modrem pa potijo krvavi pot.
Prismuknjen
# 15.09.2016 ob 20:23
Umor zdravnika so politiki in sindikalisti izkroristili za nabiranje političnih točk.
zakocena_je
# 15.09.2016 ob 20:11
V zdravstvu največ denarja odteka v zasebne žepe skozi recepte in nabavo opreme. Tudi Cerar ni zmožen opraviti z lobiji, ki že dve desetletji ropajo državo. Klemenčič si zatiska oči. Beli kriminalci bodo težko končali za zapahi.
UKC ima prvo polletje 20mio izgube. Nimajo za osnovna sredstva. UKC je kot neka bolnica v Romuniji. To imamo po 25 letih.
Lord Vader9
# 15.09.2016 ob 20:56
©Aktivist

Pa dobro, kaj bi še rad. V studiu je Keber-Solidarnost, Tajnikar-SD in Gantar-Desus!! Premalo levičarjev???
Bolek
# 15.09.2016 ob 20:42
Prof. Tajnikar bi zdravstvo saniral tako, kot je TAM Maribor.
špohtl
# 15.09.2016 ob 21:10
Dodatno zavarovanje je v večini zgolj za zaposlene v gospodarstvu, zaposlenim v j. sektorju in državnih firmah, ga tako ali tako plačuje država (se pravi spet gospodarstvo)....
In očitno je denarja premalo, ker si marsikateri delavec ali mali podjetnik ne plačuje dodatnega zavoarovanja... in zdaj bi radi dodatno ukinili in povečali obvezno.
Zakaj vlačite Tajnikarja v oddajo ? On je poznavalec le v teoriji. V praksi se je pokazal za nesposobnega že v večih primerih !
Bolek
# 15.09.2016 ob 21:10
Če danes v Sloveniji nimaš denarja d si sam plačaš zdravstvene storitve si revež, boš prej umrl, predno boš prišel na vrsto. Npr: operacija raka prostate itd.

Drugi primer: na pregled z magnetno resonanco v javnih zavodih čakaš najmanj 6 mesecev in ti ne preostane drugega, kot da ga sam plačaš v privatnih ambulantah. Na operacijo kolena ali kolka pa čakaš še nadaljnjh 12 mesecev ali več.

In tako je tudi na vseh drugih področjih. Slovensko zdravstvo je totalno na psu, si sploh ne zasluži imena zdravstvo.
Trenutnih čakalnih dob sicer nisem preveril, a mislim, da so se celo podaljšale...

Pa pri tem ne mislim na zdravnike, imamo odlične zdravnike samo organizacija pod vodstvom politike je katastrofalna.
Lord Vader9
# 15.09.2016 ob 20:57
Aja in še Milojka-SMC!
zakocena_je
# 15.09.2016 ob 20:19
@samores
Pa tudi NSi. Sicer pa tudi ne vem kaj dela tam nesposobni Tajnikar.
veza
# 15.09.2016 ob 20:09
Reformo vsi zahtevajo, samo da se ne bi njim ničesar vzelo!
Bolek
# 15.09.2016 ob 21:45
Dr. keber ima popolnoma prav, te dodatne zavarovalnice (Vzajemna, Adriatic, Triglav) so ena velika oslarija in samo cuzanje denarja zavarovancem za dodatno administracijo. Te zavarovalnice bi bilo potrebno integrirati v obvezno Zdravstveno Zavarovanje in premije prilagoditi dohodkom, saj ni pravično, da so pri nas premije za vse enake, ne glede na višino zaslužka. A se vam zdi pravično da je premija enaka za enega, ki zasluži 700 evrov neto na mesec in drugega, ki zasluži 3.000 ali več evrov neto na mesec.

V Avstriji imajo vsi državljani Državno zdravstveno zavarovanje (Krankenkasse), ki zajema vse usluge, katere pri nas trenutno nudijo ZZZS, Vzajemna, Adriatic in Triglav skupaj.

Dodatno zdravstveno zavarovanje v Avstriji pa lahko prostovoljno skleneš z več različnimi zavarovalnicami in to ti omogoča boljšo oskrbo v bolnišnicah kot npr. posebno sobo, v kateri si sam, boljši izbor hrane po želji, operacije v privatnih klinikah itd.

Razmislite malo, predno kritizirate Kebra.
špohtl
# 15.09.2016 ob 21:29
Tajnikar se je "čudovito dokazal" že v Tamu in Adri... Ko zadeva propade, pa se kot Lessi vrne na EF. Ali res potrebujemo takšne na tv, da poslušamo njihove nebuloze ?
Kai
# 15.09.2016 ob 20:58
Naravnost fascinantno mi je, kako se tega Tajnikarja vedno vlači kot nekega kompetentnega analitika in komentatorja, v bistvu pa je teoretični šarlatan, ki dejanskih pozitivnih rezultatov svojega dela nima nikjer za pokazat. Škoda, da se raje ne povabi nekoga, ki dejansko pozna probleme v kateri od večjih zdravstvenih ustanov.
Kar pa se samega dodatnega zdr.zavarovanja tiče-to se bo ohranjalo, dokler bo farmacevtski lobij zadost močn in bodo vodilni v teh zavarovalnicah zadosti radodarni do določenega segmenta ljudi, ki ima glas odločitve.

Meni se zdi problem čisto enostavno rešljiv- dvignit malenkost obvezno zavarovanje, dodatno ukinit, sredstva naj ima prek ministrstvo za zdravje. Zdravstvo bi se lahko porihtalo, samo potem pač raznorazne zdravstvene zavarovalnice ne bi plavale v milijonskih dobičkih.

P.S: ve kdo kako je s kaznijo s strani EU Sloveniji? Ker pred časom sem bral, da bodo kaznovali Slovenijo, ker je dodatno zd.zav. v nasprotju s predpisi EU.
zozozo
# 16.09.2016 ob 12:25
"Zakaj ne bi bili inovativni in v javne zavode uvedli inovativnega podjetniškega načina," se sprašuje ministrica Milojka Kolar Celarc. "Uvesti je treba konkurenčnost," se strinja zdravnica Alenka Forte.

Blablabla. Škodljivo natolcevanje.

V javniv storitvah rabimo organizacijo in sodelovanje, ne pa konkurenčnost. Uvajanje "konkurenčnosti" in posledična birokratizacija zdravstvenih storitev (ker če je konkurenca, sploh s privatniki, je treba dokazovati vsak najmanjši izdatek) sta sesula slovensko zdravstvo. Če ne bi bilo "konkurenčnosti", potem ne bi bilo "točk" ZZZS-ja in ostalih neumnosti.
videosex
# 15.09.2016 ob 21:44
Dodatno zdravstveno zavarovanje je nadomestilo za participacijo, kako da se o tem ne govori ?

Se spomnite participacije, uvedene v 80ih letih ? Za vsak prvi obisk zdravnika je bilo potrebno plačati participacijo ?
Ideja participacije je v tem, da bi vsak dvakrat premislil preden bi šel do zdravnika, ker, če je dostop do storitve popolnoma brezplačen, ni nobene kazni za neracionalno uporabo brezplačne storitve. Participacijo poznajo tudi na Švedskem in v Nemčiji.
V zavarovalništvu ima to funkcijo odbitna franšiza. Če imate avto zavarovan s polnim kasko zavarovanjem, kaj vam preprečuje, da vozite zelo tvegano in vsake pol leta razbijete svoj avto, saj popravilo krije polni kasko, torej je popravilo brezplačno. Odbitna franšiza destimulira tvegano vedenje, ker si morate stroške do višine odbitne franšize poravnati sami, torej participirate.

In kaj smo naredili mi ? Leta 1992 smo participacijo ukinili (ker baje ni bila poštena in solidarna) in namesto participacije uvedli dodatno zdravstveno zavarovanje. S dodatnim zdravstvenim zavarovanjem smo se "zavarovali" za primer participacije, kot bi se pri dodatno zavarovali pri drugi zavarovanica za primer, da bi morali v prvi zavarovalnici plačati odbitno franšizo.

Ampak, tako enostavno, da bi dodatno zdravstveno zavarovanje kar pripojili k ZZZS pa spet ne gre. In to ga. Kolar dobro ve, tako kot to dobro vedo v zdravstvenih zavarovalnicah. Ker v smer večanja "zavarovalniške" komponente napram "solidarnostni" komponenti gre tudi EU .

Preberite si tole (v slovenščini), EU direktiva o čezmejnem zdravstvenem varstvu
http://ec.europa.eu/health/cross_border_
care/policy/index_sl.htm

Ministrstvo za zdravje nima več prostih rok, ampak mora upoštevati EU zakonodajo
megan
# 15.09.2016 ob 21:38
Glede konkurečnosti oziroma privatiziranosti pa tako:
Lahko,oziroma mora bit, ko gre za vso mogočo industrijo, trgovino, obrtniške storitve, prevoze blaga, turizem ... to vse MORA bit prosto na trgu in država ne bi smela imet nobenega lastništva v teh dejavnostih.
Na drugi strani pa MORATA vsaj zdravstvo in šolstvo ostat javna v in pristojnosti države. Nižji dohodki nikakor ne smejo bit ovira za dostop do kvalitetnih in pravočasnih zdravstvenih storitev in izobraževanja. (o debilizmih, da bi bila celo sodstvo in policija privatizirana na tej strani Atlantika k sreči še ni bilo govora)
Lahko so sicer tudi (izključno) zasebni zavaodi tudi na področju zdravstva in šolstva, povsem neodvisno od javnih zavodov, vendar morajo deloavat povsem prosto na trgu, popolnoma brez državnega denarja. (Bogatuni, ki so prefini, da bi lahko šli v isto bolnico, kot navadni smrtniki in so njihovi otroci preveč posebni, da bi se lahko družili z ostalo mularijo se pač lahko gredo elitizem, ampak naj ga tudi povsem sami financirajo)
Knight Kant
# 15.09.2016 ob 21:34
juk ---- 15.09.2016 ob 21:12
Spustite še dve zavarovalnici zraven, pa se bo hitro vse uredilo. Sam potem razni Zemljariči ne bodo dobili provizij
---------

Ne, potem bodo razni Jakliči in Klemenčičeve za nudenje svojih storitev pošteno zaslužili.
waslich
# 15.09.2016 ob 21:20
Fakin, Tajnikar in Keber. Ljudje iz 20. stoletja. Tapravi, ki lahko govorijo o karkšnihkoli reformah.
Bolek
# 15.09.2016 ob 21:13
špohtl,
imaš prav, Tajnikar je anti-ekonomist!
el CARTEL
# 15.09.2016 ob 21:12
"Zakaj ne bi bili inovativni in uvesti v javne zavode inovativni podjetniški način," se sprašuje minsitrica Milojka Kolar. "Uvesti je treba konkurenčnost,"

hočejo privatizirati,
radi pa bi da plačujemo davke še naprej.

poskusili smo z zobozdravstvom, uvedli smo "konkurenčnost" in vsi vidimo kaj je to pripeljalo - če hočeš da ti naredi karkoli razen malenkosti, pridi popoldne ko delamo zasebno. čakaj dve leti na popravilo zoba, ampak jutri lahko samoplačnoško. da o PREVISOKIH cenah ne govorimo (cene zobarjev in njihovih zlatih sotritev so enake kot avstrijskih zobarjev, čeprav je standard tu še enkrat nižji kot v avstriji)

tako da "konkurenčnost" - ne hvala.
juk
# 15.09.2016 ob 21:01
Pa zdravstvene zavarovlanice, ki se prosto odločajo o tem, koliko kakšnih pregledov in posegov bodo plačale, ne glede na to, koliko jih ljudje, ki plačujejo zavarovanje potrebujejo, je treba ukinit. Vedno zmanjka za zdravstvene storitve, nikoli pa za izplačilo nagrad "uspešnim"

Samo eno, to je bistvo vsega. Sramotno vodenje, kjer je novinarka očitno zagovarjala zgolj eno rešitev in je sogovorniku ki jo je zagovarjal dovolila več kot ostalim.
felipesko
# 15.09.2016 ob 20:50
Danes rabimo reformo,ki bo reformirala zdravstvo na obdobje pred reformami.....
sistemc.
# 15.09.2016 ob 20:36
Ne štekam. Ko so uvajali dodatno zdravstveno zavarovanje in zavarovalnice, ki ga ponujajo, so imeli polna usta o "harmonizaciji s pravnim redom evropske unije".

Kaj sedaj? Ali jih kar naenkrat ne rabimo, tako to desetleja prej ne ;-) ? Se je pravni red EU nanadoma spremenil?

No ja, dokler bo Vzajemna največji sponzor Semoličeve klike, in dokler se bodo kraje denarja zavarovancev končale tako kot sodni postopki proti Marku-čarku, verjetno ni sile v Sloveniji, ki bi jih bila sposobna ukiniti.
diabolik
# 15.09.2016 ob 20:35
Nam ni več pomoči. Kogarkoli ustoličijo na visoki položaj, ta nemudoma pokaže svoj pravi obraz in potrdi pravilo, da ima država pri izbiri kadrov neverjetno nesrečno roko. Naj se pri izbiri kadrov raje posluži loterije, bo manj zgrešenih slučajev.
the law1
# 15.09.2016 ob 20:34
Kor pravi, ni nujna reforma, ki je pogosto neprava beseda, saj je treba sistem samo popraviti, saj je že dober

Točno zaradi takšnih fosilov, ki nimajo pojma da je potreben obrat za 180 stopinj nazadujemo.
bori
# 15.09.2016 ob 20:27
Lord Vader9, # 15.09.2016 ob 20:08
V studiu RTV pogrešam našega dejanskega ministra za zdravstvo, bivšega šefa UDBE!

Tja na supernovo 24+1 pojdite tekmovati v delavnosti, poštenosti, leposlovju, Robin Hoodivanu..
zakocena_je
# 15.09.2016 ob 20:22
Haha. To je smešno o čem se pogovarjajo. Najprej naj naši raziskovalni novinarji skupaj s kriminalisti počistijo kriminalce, ki skozi nabave in recepte ropajo blagajno zavarovalnic.
Potem je šele na vrsti reforma.
SamoRes
# 15.09.2016 ob 20:14
Iz ne vem (oziroma saj je jasno) katerega razloga mora biti v oddajah rtv zraven nekdo od sds. Tudi če je oddaja o vesolju, mora biti tam nekdo iz te stranke.
RobiK3a
# 10.05.2017 ob 17:17
Zanimivo, da imajo Avstrijci baje briljantno zdravstvo, brez korupcij, vse usluge so večini prebivalcev lahko dostopne a.....živijo v povprečju enako dolgo življenje kot Slovenci.
Mislim, da se vpliv zdravnikov in zdravstva na zdravje ljudi precenjuje.
galoper
# 16.09.2016 ob 10:26
Vsak s svojega stališča vidi stanje in rešitve, toda rešitve niso enotne in 'kolikor ljudi toliko čudi', pravi pregovor.
Osnova problemov je v prerazporeditvi, enim vzeti, drugim dati, toda komu? Laiki bi ohranili svoje blagostanje in zahtevali več denarja, ki bi se spet grmadil več tam, kjer se že zdaj.
NNNP
# 16.09.2016 ob 07:59
Bolek
# 15.09.2016 ob 21:45 ..... A se vam zdi pravično da je premija enaka za enega, ki zasluži 700 evrov neto na mesec in drugega, ki zasluži 3.000 ali več evrov neto na mesec....

Ja in ne. Pri osnovnem zavarovanju tisti z večjo plačo itak plača neprimerno več. Ne vidim razloga zakaj bi bilo enako tudi pri dodatnem zavarovanju. Pri avtomobilskem zavarovanju ni razlik glede na plačo...

Pri nas ti je obljubljeno vse, praksa pa je malo drugačna kot v Avstriji.
firtoh
# 16.09.2016 ob 07:33
Pri osnovnem zdr.zavarovanju so doplacila za pregled pri os.zdravniku,laboratorij,recept in zdravila.Varirajo od 0,85 evra dalje.
Bog varuj pa,da si hospitaliziran samo z osnovnim zavarovanjem.Potem pa so doplacila po par sto evrov,lahko tudi cez tisoc,ce si operiran.
Dodatno zavarovanje pa pokrije vse,razen zdravil na negativni listi, zdravila izdana na bel recept,bioloska zdravila.
Ce imas pa samo dodatno,brez osnovnega,pa si samoplacnik.
Ppiikkaa
# 16.09.2016 ob 05:50
Firtoh, saj v tem je ravno problem, ker sploh ni jasno, katero zavarovanje kaj pokriva. Kot piše Bolek je v Avstriji zelo jasno kaj je kaj. Pri nas pa MORAŠ imeti obe zavarovanji, ki očitno eno drugo pokrivata ali dopolnjujeta ali kaj. Ta način si je lahko izmislil le socialist, ki ne razume ekonomije (prosto po Hayeku:)).
firtoh
# 16.09.2016 ob 05:33
Pika
Osnovno zdr.zavarovanje ne pokrije nobene zdr.storitve v celoti.Niti nujne pomoci.
Ppiikkaa
# 16.09.2016 ob 04:37
Bistveno vprašanje je, kaj sploh krije obvezno zdravstveno zavarovanje. Tega ne izveš, če ne spremljaš trenutne zakonodaje. To vprašanje je pomembno, saj se nadaljuje v dodatno zdravstveno zavarovanje, za katerega pa tudi ni jasno, kaj pokriva. Primer: poškodovano koleno: pregled, slikanje, operacija, zdravila, zdravilišče: kaj od tega krije obvezno in kaj dodatno zavarovanje. Primer: pljučnica: pregled, slikanje, zdravila, kaj od tega krije obvezno in kaj dodatno zavarovanje. Vprašanje je preprosto in tudi odgovor bi moral biti tak. Vendar, niti pri obveznem niti pri dodatnem zavarovanju človek ne ve, kaj plačuje. Pri vsakem drugem nakupu je jasno, kaj in koliko, tukaj pa ne.
firtoh
# 15.09.2016 ob 21:45
Njah...Delam v celjski bolnici.Imamo dolge cakalne dobe za kardiologa,ortopeda,MR in ultrazvok vratnih zil.Vse ostalo pa nekje v povprecju.
Vendar sta dva kardiologa,eden v ZD, drug koncensionar,kjer se pride prej na vrsto.Tudi za ortopeda si prej na vrsti v Zrecah in Rogaski Slatini.Na napotnico,ne samoplacnisko.
Malo se je treba pozanimati in biti tecen pa zadeva stece.
Drugace pa vidim problem v 3x preplacanem zdr.materialu,zdravilih in servisih opreme in ljudeh,ki za vsako malenkost,dobijo napotnico za specialista od osebnega zdravnika.Potem pa jih ni niti na pregled in ga tudi pravocasno ne odpovedo,da bi drug pacient prisel na vrsto.
the law1
# 15.09.2016 ob 21:31
@Mindmaster

1) Ukiniti vse zdravstvene prispevke, to naj se financira iz proracuna. Tisti znesek 6,36% je povsem arbitrarno dolocen in je nesmiseln.


Seveda se popolnoma strinjam ampak te moram popraviti.

6,36% je samo prispevek delavca. Zdravstvena zavarovalnica pobere še 6,56%, ki je prispevek delodajalca in še 0,53% ki je prispevek za poškodbe pri delu in ga tudi plača delodajalec

Se pravi skupaj bruto plače gre v zdravstveno blagajno 13,45%. No, pri nas je še unkum kjer kot s.p. plačaš celoten prispevek tako delavca kot delodajalca. Tudi v državah, ki imajo obvezne prispevke (Danska vemo, da jih nima) ni nikjer tega model. V najslabšem primeru tam plačajo prispevek delavca. Irci imajo pa npr. 4% na dobiček

Me pa vedno preseneča kako so temu davku dali ljubkovalno ime prispevek :)
Nikec3
# 15.09.2016 ob 21:19
Koliko sledim medijem glede reforme, mislim da bo šla v pravo smer.
Mindmaster
# 15.09.2016 ob 21:17
1) Ukiniti vse zdravstvene prispevke, to naj se financira iz proracuna. Tisti znesek 6,36% je povsem arbitrarno dolocen in je nesmiseln.

2) Ukiniti monopol ZZZS in dopustiti konkurenco zdravstvenih zavarovalnic.

3) Odpreti mrezo zdravstvenih ustanov zasebnim ponudnikom. Za trzno zanimive naj skrbi trg. Za ostale naj skrbi drzava.
el CARTEL
# 15.09.2016 ob 21:16
resno, ali obstaja kdo ki misli da je ta privatizacija zobozdravstvenih storitev prinesla veliko dobrega.

slovenija bi lahko imela povsem solidno zdravstvo, če bi naredili kaj da se skrajšajo te nenormalne čakalne vrste (nič se ne bi smelo čakati dlje kot 3 meseca).

a nekomu ni v interesu da se skrajšajo. to pa zato ker jim je cilj priakzati tako stanje da je popolnoma nevzdržno, da potem lahko upravičijo privatizacijo. to seveda hočejo zagovrniki "konkurenčnosti"

# vitka država press
# a davki ostanejo
juk
# 15.09.2016 ob 21:12
Spustite še dve zavarovalnici zraven, pa se bo hitro vse uredilo. Sam potem razni Zemljariči ne bodo dobili provizij
zakocena_je
# 15.09.2016 ob 20:29
Umor zdravnika JE lahko posledica dolgih čakalnih dob.
Kdor se zdravi in čaka, razume o čem pišem. Ni transparentnosti in zato ne moreš začeti reševati problemov.
Kakšna reforma? Česa? Kriminalce reformirajte najprej v zapor.
Prismuknjen
# 15.09.2016 ob 20:21
@KmečkaPamet

Seveda plačajo za zdravljenje raka v Nemčiji. Pa ne zato, ker jih tu nocejo zdravit, ampak zato, ker se grejo zdravit z alternativnimi metodami - bioenergija itd.
KmečkaPamet
# 15.09.2016 ob 20:16
Slovenisatan...nobenmeu ni mar,razen v medijih za zdravje nas,državljanov...

Da morjo ljudje z rakom hodit v nemčijo na terapije in in jih plačevati po 20 kilo...

Ker v nemčiji celijo mikrolokacijo...

Pri nas pa ni 10 mio ...

da ne naštevamo drugje...
aktivist
# 15.09.2016 ob 20:14
Poglejte si v Ukrajini kako jim je uspelo privatizirat zdravstvo. 800eur za inekcijo, ki jo potrebujes. 100eur za 10minutni pregled pri zdravniku. Pa srečno!
megan
# 15.09.2016 ob 20:58
"Eden največjih problemov je, da bi imeli vsi dostop do vsega. Vendar imamo pravice, nimamo pa dobrin"
Imamo dobrine, samo korupcije in raznih prisklednikov (npr. takih, katerih dejavnost je "svetovanje") bi se morali rešit, pa bi vsi lahko v razumnem času dobili, kar bi potrebovali in do česar imamo pravice. Pa zdravstvene zavarovlanice, ki se prosto odločajo o tem, koliko kakšnih pregledov in posegov bodo plačale, ne glede na to, koliko jih ljudje, ki plačujejo zavarovanje potrebujejo, je treba ukinit. Vedno zmanjka za zdravstvene storitve, nikoli pa za izplačilo nagrad "uspešnim"
Arnolfus
# 15.09.2016 ob 20:39
Če prav razumem, bi radi teli gospodje uvedli novi obvezni državni davek v obliki obveznega dodatnega zavarovanja. Očitno zavarovalnice izgubljajo svoje stranke, ali kaj je zdaj problem?

So državljani le ugotovili, da obisk zdravnika brez dodatnega zavarovanja stane le 1,30 Eur, ki je občutno manj kot 27,00 Eur, koliko poberejo te zavarovalnice vsak mesec.
diabolik
# 15.09.2016 ob 20:36
POGREŠAM JASMINO JAMNIK! KJE JE??? Zakaj ste jo odstranili? Oddajo je vodila čisto dobro. Pa še zelo dobro je zgledala. Komu in zakaj je napoti?
zakocena_je
# 15.09.2016 ob 20:23
Bravo Novinarka!
Dobro zaenkrat. Upam, da je ne bodo zavedli.
Kazalo