Štalec nima svojega priljubljenega spletnega iskalnika, vsak ima svoje prednosti in slabosti, pravi. Foto: MMC RTV SLO
Štalec nima svojega priljubljenega spletnega iskalnika, vsak ima svoje prednosti in slabosti, pravi. Foto: MMC RTV SLO

Štalec je v spletni klepetalnici MMC-ja dejal, da so spletni iskalniki danes najpomembnejši komunikacijski kanal in presegajo celo televizijo. Večina spletnih uporabnikov namreč svoje iskanje informacij začne na spletnih iskalnikih, zato je pomembno, da se spletna stran pojavlja med prvimi zadetki na spletnih iskalnikih.

Visoka pozicija na spletnih iskalnikih pa je odvisna od tehnične ustreznosti spletne strani. Poleg tega mora imeti čim več povezav z drugih spletnih strani, izpolnjevati pa mora še druge kriterije, ki jih je več kot 100, je pojasnil Štalec iz družbe Red Orbit, ki se ukvarja z optimizacijo spletnih strani.

Celoten klepet si lahko preberete tukaj.

Na vprašanje, ali omogočanje komentiranja novic povečuje priljubljenost medijskih portalov, je Štalec odgovoril pritrdilno. Dodal je, da se strani "končno" spreminjajo iz enosmernih "vizitk" v orodja za medosebno komunikacijo. Dodatki, kot so komentiranje, glasovanje pomagajo oblikovati uporabniške vsebine. "Potrebno se je zavedati, da uporabnikov ne zanima samo uradno mnenje lastnika spletnega portala, pač pa tudi mnenja ostalih uporabnikov."