Facebook skuša z zadnjimi spremembami povečati dobiček od uporabnikov. Foto: Reuters
Facebook skuša z zadnjimi spremembami povečati dobiček od uporabnikov. Foto: Reuters

Ponudbo je opazil poročevalec Chris Taylor, ki je skušal poslati Zuckerbergu sporočilo, a je dobil odgovor, da bo to preusmerjeno v manj viden predal, ob plačilu 100 dolarjev pa bi sporočilo obravnavali prednostno.

Predstavnik Facebooka je potrdil, da družba preizkuša "skrajne cenovne meje, da bi videli, kaj deluje za filtriranje vsiljene pošte". Cena pošiljanja sporočil naj bi bila odvisna od priljubljenosti osebe iz javnega življenja.

Zadnja poteza prihaja po tem, ko je Facebook lani uvedel plačane objave, da bi povečal dobiček od milijarde uporabnikov. Poskusno obdobje se je začelo decembra, ko je Facebook začel zaračunavati en dolar za pošiljanje sporočil v Facebookov poštni predal nekoga, ki ni vaš "prijatelj". Facebook je potezo utemeljil, češ da gre za "gospodarski signal za ugotavljanje relevantnosti", ki bi pomagal urediti sporočila uporabnikov.

"Če si želite poslati sporočilo nekomu, ki ste ga slišali kot govornika na kakem dogodku, a niste njegov prijatelj, ali pa če želite poslati nekomu sporočilo o ponudbi za delo, lahko uporabite to aplikacijo, da si zagotovite, da jih bo sporočilo doseglo," so razložili pri Facebooku.