Rob ledenega jezera. Ena sama lisa je velika približno toliko kot ljubljanska občina. Foto: NASA/JHUAPL/SwRI

Sveže objavljena fotografija je navpičen izsek pritlikavega planeta od vrha do dna, pri čemer vsaka pika predstavlja 80 metrov površja, so sporočili z Nase. Prikazuje 90 kilometrov širok in 1.100 kilometrov visok del Plutona. "Ta podoba je zame neustavljivo privlačna," je komentiral Alan Stern, vodja misije. "Kar vrnil bil New Horizons nazaj k Plutonu in takšne posnetke naredil za celotno površje."

Datoteka v polni velikosti (9 MB) in kakovosti je na voljo na tej povezavi.

Sonda je pričujoče posnetke naredila 14. julija lani, 23 minut pred najbližjim obletom Plutona z razdalje 15.850 kilometrov.

New Horizons je zdaj že globoko v Kuiperjevem pasu, kjer odkriva neznane svetove. Namenjen je k planetoidu 2014 MU69. 1. januarja 2019 ga bo obletel z razdalje 3.000 kilometrov.
Video: Prelet čez predstavljeni izsek