Med predlogi za spremembe so uporabniki izpostavili, da naj RTV SLO v ospredje postavi svoj spletni portal. Foto: MMC RTV SLO
Med predlogi za spremembe so uporabniki izpostavili, da naj RTV SLO v ospredje postavi svoj spletni portal. Foto: MMC RTV SLO
Osebni računalnik
Uporabnikom spletnih strani se zdijo najpomembnejši naslednji elementi: enostavnost uporabe, aktualnost informacij in vsebinska raznolikost. Foto: EPA

V anketi so spraševali predvsem po lastnostih, ki so značilne za medijske portale. Skoraj 79 odstotkov uporabnikov meni, da so vsebine, ki jih objavlja MMC-jev portal, informativne, prav toliko jih je enako lastnost pripisalo 24ur.com, ostali medijski portali pa so se odrezali nekoliko slabše. Kljub temu več kot polovica vprašanih meni, da so tudi na portalih delo.si, dnevnik.si, vecer.si in siol.net novice informativne.

Več kot 65 odstotkov vprašanih meni, da so novice na MMC-jevem portalu raznolike in aktualne, kar je več kot za 24ur.com (64,5) in ostale medijske portale. Pri tem vprašanju sta se dobro odrezala tudi vecer.si (53,8) in siol.net (58,8 odstotka).

MMC najbolj verodostojen in objektiven
Da MMC-jev portal ponuja tudi poglobljene informacije, meni več kot 30 odstotkov vprašanih (za 24ur.com to meni četrtina, več, okoli 28 odstotkov, pa jih zaupa portaloma finance.si in delo.si), skoraj 40 odstotkov jih meni, da so MMC-jeve informacije objektivne, več kot polovica pa, da so verodostojne. Da so novice verodostojne in objektivne na dnevnik.si, meni četrtina vprašanih, pri 24ur.com pa je ta odstotek pri obeh lastnostih manj kot 20. Podobno velja tudi za druge medijske portale v Sloveniji, saj za nobenega več kot četrtina uporabnikov ne meni, da je objektiven ali verodostojen.

Enostavna uporaba zelo pomembna, MMC-jev portal za dve tretjini enostaven za uporabo
Skoraj dve tretjini uporabnikov sta mnenja, da je MMC-jev portal enostaven za uporabo. Za bolj enostavnega za uporabo obiskovalci ocenjujejo le 24ur.com (79 odstotkov), ostali portali pa se jim zdijo manj enostavni za uporabo. Še najbližje obema je vecer.si, za katerega 53 odstotkov vprašanih meni, da je enostaven za uporabo. Več kot 73 odstotkov pa jih meni, da je namenjen obiskovalcem vseh starostnih skupin. Podobni številki dosegata le še 24ur.com in siol.net.

Tudi sicer so uporabnikom spletnih strani najpomembnejši naslednji elementi: enostavnost uporabe, aktualnost informacij in vsebinska raznolikost.

Uporabniki predlagajo večjo promocijo MMC-jevega portala
Med predlogi za spremembe pa so uporabniki izpostavili, da naj RTV SLO v ospredje postavi svoj spletni portal in ga bolje ter večkrat predstavlja. Želijo si tudi nadaljnje nadgradnje MMC-jevega portala, večje zmogljivosti, spletnih prenosov in arhiva oddaj na internetu. Anketo je za RTV SLO opravil Interstat.

C. R.