Modra kljukica je bila do zdaj rezervirana za označevanje uradnih profilov pomembnih osebnosti. Foto: Reuters
Modra kljukica je bila do zdaj rezervirana za označevanje uradnih profilov pomembnih osebnosti. Foto: Reuters

Modro kljukico si bodo po zagotovilih Twitterja lahko prislužili tudi uporabniki, ki prek družbenega omrežja objavljajo zanesljive in preverjene informacije.

Uporabniki Twitterja lahko za modro kljukico, ki je bila po pojasnilih Twitterja do zdaj namenjena samo za označevanje uradnih profilov "javnih osebnosti iz filmske, modne in glasbene industrije, politikom, medijem, novinarjem, športnikom", zaprosijo na spletnem obrazcu.

"Naš cilj je, da bi s pomočjo modre kljukice več ljudi našlo kakovostne profile, ki jim bi lahko sledili," je po poročanju The Guardiana povedala podpredsednica uporabniške službe pri Twitterju Tina Bhatnagar.

Twitter vsak mesec uporablja okoli 320 milijonov ljudi, 187.000 profilov pa je označenih z modro kljukico.