Izvor in starost morebitnega meteorita bodo pojasnili slovenski znanstveniki v sodelovanju s tujimi (slika je simbolična). Foto: EPA

Staša Tome iz Prirodoslovnega muzeja nam je sporočila, da so po dogodku strokovnjaki evropske meteorske mreže, med njimi tudi Nemec Thomas Grau, analizirali pot meteorja in poskušali ugotoviti, ali je meteorit tudi padel. Potem ko je bila ta novica objavljena, so meteorit 17. maja tudi našli. Najditelja, Jožef Pretnar in Bojana Kranjc, sta o tem obvestila tako Graua kot Prirodoslovni muzej.

In čeprav so se pojavile navedbe, da je bil najditelj prav Grau, v muzeju pojasnjujejo, da je Nemec evidentiral položaj najdbe te 2,35 kilograma težke, domnevno vesoljske kamnine.

Kamnina je v analizi
Kamnina je zdaj v analizi, z njo se v sodelovanju s tujimi strokovnjaki ukvarjajo slovenski geologi in astronomi. Ko bo analiza zaključena, bodo o rezultatih tudi obvestili javnost, tj. predvidoma oktobra, ko ob odprtju razstave Evolucija Zemlje in geološke značilnosti Slovenije.

Grau je sicer že marca odkril meteorit - kamino, ki je dva meseca pred tem padla na danski otok Lolland.