Lahko branje

EASIT je projekt o tem, kako narediti informacije lahko razumljive


Projekt EASIT
Sodelovanje RTV Slovenija

Septembra smo začeli nov projekt.
Projektu je ime EASIT.
EASIT je kratica.
Pomeni Lahek dostop in izobraževanje za vključevanje v družbo.
Projekt smo začeli 1. septembra 2018,
končali pa ga bomo 31. avgusta 2019.

Kaj bomo delali?
Naredili bomo učne materiale za izobraževanje strokovnjakov v lahkem branju.
Ti strokovnjaki se bodo lahko naučili delati avdiovizualne informacije v lahkem branju.
Avdiovizualne informacije so tiste, ki jih lahko obenem gledamo in poslušamo.
Na primer tiste, ki jih vidimo po televiziji ali
taki posnetki in filmčki, kot jih gledamo na kanalu youtube.

Projekt vodi Anna Matamala.
Zaposlena je na Univerzi v Španiji
Univerzi je ime Avtonomna univerza iz Barcelone.
Barcelona je mesto v Španiji.

Anna Matamala pri projektu sodeluje še s sedmimi partnerji.
Partnerji so iz različnih evropskih držav.

Partnerji so:
- Univerza, ki ji je ime Università degli Studi di Trieste.
Univerza je v mestu Trst.
Trst je mesto v Italiji.
- Univerza, ki ji je ime Universidade de Vigo.
Ta univerza je v mestu Vigo.
Vigo je mesto v Španiji.
- Univerza, ki ji je ime SDI Münich.
Univerza je v Münichu.
Münich je mesto v Nemčiji.
- Univerza, ki ji je ime Stiftung Universität Hildesheim.
Ta univerza je v mestu Hildesheim.
Hildesheim je mesto v Nemčiji.
- Javni zavod Radiotelevizija Slovenija.
Ta je v Ljubljani.
Ljubljana je glavno mesto Slovenije.
- Društvo uporabnikov Zavod Risa.
Društvo ima sedež v Podgorju.
Podgorje je kraj v Sloveniji.
- Društvo uporabnikov Dyslexiförbundet.
To društvo je iz Sundyberga.
Sundyberg je mesto na Švedskem.

Projekt EASIT financira program Evropske unije.
Temu programu je ime ERASMUS+.

Vas zanima še kaj o projektu?
Lahko vprašate Anno Matamalo.
Pišete ji lahko po elektronski pošti.
Njen naslov je: anna.matamala@uab.cat.
Pisati ji morate v angleščini.

Lahko pišete tudi Veroniki Rot.
Veronika Rot dela na RTV Slovenija.
Veronika Rot dela pri projektu EASIT.
Pišete ji lahko po elektronski pošti.
Njen naslov je: veronika.rot@rtvslo.si