Dodatnih 174 milijonov je ogled opravilo virtualno, predvsem zaradi različnih koncertov svetovnih zvezdnikov. Foto: Spirit Slovenija
Dodatnih 174 milijonov je ogled opravilo virtualno, predvsem zaradi različnih koncertov svetovnih zvezdnikov. Foto: Spirit Slovenija

Do konca svetovne razstave sta še dobra dva tedna, obisk pa se je v zadnjem mesecu močno povečal. Glavni razlog so sprostitve covidnih ukrepov po državah, številni obiskovalci pa si želijo ogledati Expo, preden se konča, predvidevajo organizatorji.

Expo, ki kljub prestavitvi za leto dni zaradi pandemije covida-19 nosi naziv 2020, je vrata odprl 1. oktobra. Na svetovni razstavi sodeluje 192 držav, kar je največ v zgodovini teh svetovnih dogodkov. V Milanu leta 2015 se je, denimo, predstavljalo 141 držav. Prvič v zgodovini svetovnih razstav ima vsaka država svoj paviljon.

Slovenija v Dubaju nastopa pod geslom Slovenia – Green Smart Experience, s katerim se svetovni javnosti predstavlja kot trajnostna, sodobna in ustvarjalna ter v prihodnost usmerjena država, v kateri se prepletajo zeleno okolje, znanje, prebojne ideje in inovacije ter gospodarstvo z dodano vrednostjo.

Namen udeležbe na Expu je umestitev Slovenije na svetovni zemljevid kot trajnostne ter hkrati visokotehnološke in inovacijske države, promocija slovenskega gospodarstva in Slovenije kot turistične destinacije ter povečanje prisotnosti slovenskih izdelkov in storitev tako na trgu Združenih arabskih emiratov kot na svetovnem trgu. Slovenski paviljon si je do sredine februarja ogledalo več kot 550.000 obiskovalcev.