Stečaj gradbenega velikana naj bi bil stvar nekaj dni ... Foto: MMC RTV SLO
Stečaj gradbenega velikana naj bi bil stvar nekaj dni ... Foto: MMC RTV SLO
CPL ima dovolj

Na kocki je seveda tudi 15.000 delovnih mest, ki so vezana na posle SCT-ja. »Zadeva je za nas zaključena, predlog smo zavrnili,« je za časnik Delo dejal Petrič in pojasnil, da si dokapitalizacije SCT-ja »glede na gospodarsko situacijo, velikost družbe in stabilnost, ki bi jo radi dosegli, trenutno ne moremo privoščiti«.

Upravni odbor je predlog zavrnil z dvema glasovoma proti in enim vzdržanim. Proti sta glasovala Petrič in Alojzij Kramljak, tretji član upravnega odbora Dušan Mlinar se je vzdržal, saj da nima dovolj časa za proučitev vseh dokumentov.

CPL je bil zadnja rešilna bilka za SCT, po umiku ljubljanskega cestnega podjetja pa je stečaj nekdanjega gradbenega velikana le še vprašanje dni. Do konca tedna bi SCT na sodišče moral poslati nov načrt finančnega prestrukturiranja, ki je med drugim predvideval, da bo CPL strateški partner SCT-ja. Brez novega načrta pa bo šel SCT v stečaj.

Prokurist SCT-ja Dušan Mes je povedal, da se bo v sredo sešel upravni odbor družbe in sprejel odločitve za naprej. Zavlačevanja Mes ne podpira. "Kar smo tukaj mesec dni, smo poskušali to izpeljati. Če imajo drugi namen z SCT-jem še kaj narediti, bodo pa povedali," je dejal Mes. Za druge rešitve je po njegovem mnenju prepozno. SCT bi moral do 14. junija zagotoviti denar za plače zaposlenih. "Časa je premalo. V teh petih dneh ne vidim rešitve," je dejal Mes in dodal, da SCT sicer ne bo umaknil predloga za začetek prisilne poravnave (kar bi pomenilo stečaj).

CPL ima dovolj