Avtoceste so bile 20 let glavni vir zaslužka slovenskih gradbenikov. Foto: Bobo
Avtoceste so bile 20 let glavni vir zaslužka slovenskih gradbenikov. Foto: Bobo

V navezi s Kraškim zidarjem je SCT-ju in Primorju uspelo od Darsa prek štirih aneksov iztržiti dodatnih 1,42 milijona evrov za odsek hitre ceste Razdrto-Vipava, pišejo Finance.

Taista naveza SCT-Primorje-Kraški zidar ter nekateri drugi partnerji (NGR, Cestno podjetje Ljubljana, CPK, CGP) so si od konca 2010 do konca marca letos od Darsa izpogajali še poldrugi milijon evrov dodatnega denarja.
Prav tako pa sta SCT in Primorje kot konzorcij iztržila še dodatna aneksa za 461.873 evrov za avtocestni-odsek Peračica in za HC Vipava-Razdrto. Od 4,9 milijona evrov jih je tako kar 3,53 milijona šlo konzorcijem, v katerih sta bila SCT in Primorje.
V treh mesecih še en milijonski aneks
Najvišji posamični odobreni aneks v prvih treh mesecih letos je znašal 972.470 evrov. Tega je Dars odobril konzorciju Cestno podjetje Ljubljana-Cestno podjetje Nova Gorica-Cestno podjetje Maribor. Zadnje je v stečaju. Aneks se veže na 32 milijonov evrov vredno osnovno pogodbo iz leta 2002 za gradnjo štiripasovne AC Celje-Ljubljana, odsek Blagovica-Šentjakob, so pojasnili na Darsu.

Namesto duhamorne poenostavljena razlaga
"Več dela, manj dela, dodatna dela, razlika v ceni, podaljšanje roka," pa kot razloge za sklenitev aneksov navajajo na Darsu. Dodajajo, da sta bila z vsemi aneksi seznanjena tudi nadzorni svet in prometno ministrstvo. Nadzorniki morajo po statutu dati soglasje k poslom nad 2,5 milijona evrov, s posli nižje vrednosti pa se seznanjajo.