V DZS-ju vidijo priložnost predvsem v skupnem spletnem nastopu prodajnih mest DZS-ja ali edicij, ki izhajajo pod skupnim okriljem DZS-ja in Dnevnika. Foto: icarus.dzs.si
V DZS-ju vidijo priložnost predvsem v skupnem spletnem nastopu prodajnih mest DZS-ja ali edicij, ki izhajajo pod skupnim okriljem DZS-ja in Dnevnika. Foto: icarus.dzs.si

Osnovna dejavnost novega podjetja bo razvoj spletnega poslovanja, upravljanja vsebin in razvoj spletnega marketinga. Vse tri družbe ustanoviteljice naj bi namreč razpolagale z veliko znanja in idej strokovnjakov, kar so zdaj odločili združiti.

Do izraza naj bi tako prišle različne pristojnosti posameznih podjetij: založništvo DZS-ja, tiskane in spletne vsebine Dnevnika in marketinške dejavnosti Pristopa.

Predsednik uprave DZS-ja Bojan Petan je dejal, da ob tem pričakuje, da se bodo na ta način modernizirala tudi podjetja v okviru skupine DZS. Tako nameravajo v DZS-ju od zdaj intenzivneje poseči na trg razvoja tako tiskanih kot spletnih izdaj.