Najprepoznavnejše znamke RTV SLO bosta predstavila Jasmina Jamnik in Matej Praprotnik. Foto: MMC RTV SLO
Najprepoznavnejše znamke RTV SLO bosta predstavila Jasmina Jamnik in Matej Praprotnik. Foto: MMC RTV SLO
RTV na Sofu predstavil svoje znamke

Javni zavod ima številne znamke, programske in osebne, je dejal generalni direktor RTV SLO Marko Filli. Morda pa talentov ne znamo dovolj izkoristiti, je dejal in dodal, da bi se morda morali učiti od Big Banda RTV SLO in Simfoničnega orkestra, saj so v nasprotju s celotnim RTV-jem, kjer programi delujejo vsak po svoje, popolnoma usklajeni. Navzven bi morali po Fillijevem mnenju kazati enotno podobo, vsak pa bi tako bil nekoliko drugačen od drugega.

Svojevrstna blagovna znamka je tudi RTV center Koper/Capodistria. Vodja RC-ja Koper/Capodistria Dragomir Mikelič je povedal zgodbo o sodelovanju s podjetjem Silvia Berlusconija in takrat, pred več kot dvema desetletjema, je bil RTV center Koper/Capodistria nekaj časa viden tudi v severni Afriki. Filli je sklenil, da lahko blagovne znamke ustvarijo samo ljudje, če dobro ustvarjajo, se dobro počutijo, imajo radi svoje delo. Blagovne znamke ne more ustvariti organizacija, je še dejal.

RTV Slovenija je namreč na duhovit način z živahnimi arhivskimi televizijskimi in radijskimi posnetki na 20. Slovenskem oglaševalskem festivalu predstavljala svoje pomembne znamke. Na predstavitvi, ki sta jo vodila radijec Matej Praprotnik in televizijka Jasmina Jamnik, so se v živo in prek posnetkov predstavili tisti, ki so sodelovali in še sodelujejo pri nastajanju znamk RTV SLO, pa tudi tisti, ki so s svojim prepoznavnim delom sami postali znamke.

Z oceno čustvenih izlivov moških voditeljev in komentatorjev pa so postregle RTV-jeve predstavnice nežnejšega spola, Alenka Trlep, Petra Kos, Živa Rogelj in Marjana Grčman. Gledali oziroma poslušali smo posnetke športnih prenosov, nato pa so RTV-jeve novinarke ocenile njihove čustvene nastope in tako blagovne znamke RTV-ja predstavile na nekoliko drugačen način. Bitka med radijskimi in televizijskimi športnimi komentatorji je bila na koncu izenačena, ugotovile pa so, da so (čustveni) izpadi le v športu dovoljeni le za moške.

Predstavitev so popestrili glasbeni vložki ritem sekcije Big Banda, spremljala pa jih Maja Keuc.

RTV na Sofu predstavil svoje znamke