Prednost San Benedettovega nakupa Fructala bi bila, da zadnji naravnih sokov ne proizvaja, kar pomeni, da ne bi ogrozil Fructalove blagovne znamke. Foto: MMC RTV SLO
Prednost San Benedettovega nakupa Fructala bi bila, da zadnji naravnih sokov ne proizvaja, kar pomeni, da ne bi ogrozil Fructalove blagovne znamke. Foto: MMC RTV SLO
Laško prodaja tudi Fructal

Najresnejši kupec naj bi bil italijanski San Benedetto, ki je eno najpomembnejših podjetji za stekleničenje in prodajo brezalkoholnih pijač v svetu. Prodrlo je na trge v 80 državah, na petih celinah. Leta 2009 je imelo 2.300 zaposlenih in 975 milijonov evrov prometa. A naravnih sokov ne proizvaja, tako da Fructalove blagovne znamke - po nekaterih navedbah že precej dogovorjen - nakup ne bi ogrozil, je za TV Slovenija poročala Vesna Deržek.

Fructal je v 93,73-odstotni lasti Pivovarne Union, ta pa je v popolni lasti Pivovarne Laško. Union je imel - tudi zaradi spornega lastninjenja skupine Pivovarna Laško, kar je privedlo v hudo zadolženost podjetji v skupini - tudi sam 11 milijonov evrov izgube.

Prav zaradi hude zadolženosti se pivovarjem mudi s prodajo Fructala. To naj bi dokazovale tudi neuradne informacije, da San Benedetta sploh niso spraševali, koliko bi bil za Fructal pripravljen odšteti. Znesek naj bi bil smešno nizek, pod 40 milijoni evrov.

Laško prodaja tudi Fructal