Foto:
Foto:

Vodilni proizvajalci mobilnih telefonov se kljub zniževanju stoškov in iskanju novih končnih uporabnikov soočajo z zasičenostjo zahodnoevropskega trga. Nove tehnologije in aparati ne uspejo pridobivati novih uporabnikov mobilne tehnologije, zato trg vedno bolj temelji na zamenjavi aparatov.

Prodaja mobilnih telefonov tretje generacije je tako obsegala le odstotek vseh mobilnih telefonov, prodanih v Zahodni Evropi.

Nokia in Samsung prodala več ...
Največji svetovni proizvajalec mobilnih telefonov Nokia je v drugem četrtletju letos kljub vsemu uspel povečati svojo prodajo na zahodnoevropskem trgu. Skupno je Nokia v primerjalnem obdobju povečala prodajo za 3,7 % na 13,1 milijona prodanih mobilnih telefonov. S tem je Nokia svoje vodilno mesto na zahodnoevropskem trgu še utrdila, saj se je njen tržni delež povečal na 53,4 %.

Prodajo je uspel povečati tudi Samsung, sicer peti največji prodajalec mobilnih telefonov v zahodni Evropi. S 4,5 % povečanjem prodaje, na 1,15 milijona mobilnih telefonov, je Samsung v drugem četrtletju imel 4,7 % tržni delež.

Siemens, Sony Ericsson in Motorola pa manj
Siemens in Sony Ericsson, drugi in tretji največji prodajalec v Zahodni Evropi, sta v drugem četrtletju zabeležila padec prodaje. Siemens je prodal 3,2 milijona mobilnih telefonov, kar je za 3,3 % manj kot v istem obdobju lani imapa 13,2 % tržni delež, Sony Ericsson pa je imel kar 20,4 % padec prodaje na 2,15 milijona mobilnih telefonov in 8,8 % tržni delež. Na četrtem mestu sledi Motorola, ki je na zahodnoevropskem trgu v drugem četrtletju prodala dva milijona mobilnikov, kar je za 15,6 % manj kot v istem obdobju lani. Njen tržni delež se je tako znižal na 8,4 %.