Mura in partnerji trenutno zaposluje 1.563 delavcev, od teh 55 v družbi Evropska hiša mode (EHM), ki je bila v prisilni poravnavi, ta pa je bila maja uspešno izpeljana. Foto: MMC RTV SLO
Mura in partnerji trenutno zaposluje 1.563 delavcev, od teh 55 v družbi Evropska hiša mode (EHM), ki je bila v prisilni poravnavi, ta pa je bila maja uspešno izpeljana. Foto: MMC RTV SLO

Predsednik uprave družbe Mure in partnerji Milan Mörec je prepričan, da se dela "za dobro potencialnega kupca, ki bo imel trdne temelje, zato upam, da bo na njih nadaljeval delo, prinesel pa tudi sveži kapital".

Mura je "izpolnila vse zakonske obevznosti"
Mörec je pojasnil, da je družba imela prvo leto poslovanja skoraj 308.000 evrov izgube, lani pa je poslovala brez izgube. Odkar pa je Mörec postal predsednik uprave, so se prihodki povečali za 50 odstotkov, dodana vrednost je zrasla za 26 odstotkov oziroma z 9.000 evrov na skoraj 15.000 evrov, produktivnost na zaposlenega pa je večja za več kot tri odstotke.

Predsednik uprave kot zelo pomembno označuje tudi to, da je Mura "v tem času izpolnila vse zakonske obveznosti, plače so bile teden pred kolektivnim dopustom, ki ga imajo ta teden, zaposleni so dobili tudi regres".

Mura in partnerji trenutno zaposluje 1.563 delavcev, od teh 55 v družbi Evropska hiša mode (EHM), ki je bila v prisilni poravnavi, ta pa je bila maja uspešno izpeljana. Večino teh sodelavcev nameravajo zadržati. Približno 80 odstotkov zaposlenih dobiva minimalno plačo, letos pa so dobili subvencijo le za sedem delovnih mest oziroma 28.000 evrov.

Poudarek na razvoju blagovnih znamk
V družbi reorganizacija proizvodnega procesa še poteka in ta je ob revitalizaciji blagovne znamke po mnenju predsednika uprave najpomembnejša. 300.000 evrov so vložili v infrastrukturo in več kot dva milijona evrov v blagovno znamko, vse to brez posojil, pripravljajo pa tudi srednjeročne načrte poslovanja.

Mura in partnerji sodeluje s 40 partnerji v državah EU-ja, s poslovnim načrtom za lansko leto so izdelali tudi srednjeročni načrt do leta 2015, v katerem je veliko pozornosti namenjene razvoju blagovnih znamk. S prodajo lastnih blagovnih znamk zdaj dosegajo le štiri odstotke prihodkov, to pa želijo povečati. Kolekcija, ki so jo pripravili za prihodnje poletje in jo bodo predstavili 28. septembra na modni reviji na Ljubljanskem gradu, pa kupci po besedah Mörca zelo dobro sprejemajo.