Poleg Pirca, ki je bil predsednik nadzornega sveta družbe 2TDK, v njem delujejo še Damijan Brulc, Matej Čepeljnik, Črtomir Remec in Emilija Placer Tušar.

Matej Pirc razlogov za odstop z mesta nadzornika 2TDK-ja ni navedel. Foto: BoBo
Matej Pirc razlogov za odstop z mesta nadzornika 2TDK-ja ni navedel. Foto: BoBo

Največji infrastrukturni projekt v državi – drugi železniški tir med Divačo in Koprom – je zadnje tedne v ospredju predvsem zaradi morebitne razveljavitve razpisa za glavna dela pri projektu, pa tudi zaradi morebitnega prenosa projekta drugi tir na Slovenske železnice (SŽ).

Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec je v preteklih dneh večkrat poudaril, da pri razpisu za glavna dela, ki že poteka, od projektnega podjetja pričakuje spoštovanje evropskih smernic. V igri za glavna dela namreč ostajajo predvsem kitajska in turška podjetja, kjer obstaja tveganje socialnega dampinga, saj domača in večina evropskih podjetij tako nizkih cen ne morejo ponuditi. Za preprečevanje tega je EU sprejel smernice na področju javnega naročanja, ki jih je vlada v slovensko zakonodajo prenesla z zakonom za hitrejši zagon strateških investicij.

Vrtovec je za časopis Delo dejal, da za uveljavitev smernic razpisa ne bi bilo treba ponoviti, saj bi to lahko povzročilo okoli petmesečno zamudo pri projektu. Razveljavitvi niso naklonjeni niti v družbi 2TDK, kjer so poleg zamude opozorili tudi na podražitev projekta.

Prav tako ni jasno, ali bo družba 2TDK obstala kot samostojna družba ali pa jo bo vlada premaknila pod okrilje Slovenskih železnic (SŽ), kot so nakazali v koalicijski pogodbi. Študija, ki so jo v SŽ-ju naročili pri družbi Jadek & Pensa in so jo pridobili na Dnevniku, prenosu nikakor ni naklonjena. "Tak prenos nima dodane vrednosti. Vendar pa to navsezadnje ni pravno, temveč politično vprašanje," po poročanju Dnevnika sklene študija.

Kadrovske rošade v 2TDK