Foto: Twitter/Ministrstvo za infrastrukturo
Foto: Twitter/Ministrstvo za infrastrukturo

Direkcija za infrastrukturo (DRSI) je ob objavi razpisa novembra lani kot ocenjeno vrednost del navedla 136,6 milijona evrov brez DDV-ja oz. 166,7 milijona evrov z davkom. V novi razpisni dokumentaciji, ki spremlja objavljeno naročilo, pa je postavljena pri nekaj več kot 173,3 milijona evrov brez davka.

Ponudbi na prvem razpisu sta sicer oddala konzorcij SŽ - Železniško gradbeno podjetje Ljubljana, Kolektor Igin, CGP in GH Holding ter VOC Celje. Koliko sta ponudbi znašali, ni razkrila, kot je nedavno poročal Dnevnik, pa je ponudba konzorcija znašala 260,8 milijona evrov z DDV-jem, ponudba VOC-a Celje pa 295,2 milijona evrov z DDV-jem. Brez davka to pomeni 203,4 milijona evrov oz. 230,3 milijona evrov.

Osrednji del prenove železniške postaje bo predvidoma obsegal gradnjo novega nadhoda s postajno dvorano z dvigali, tekočimi stopnicami ter tekočimi trakovi za hitrejši prehod čez nadhod, ki bo omogočal povezavo za pešce med središčem mesta in Bežigradom. V postajni dvorani so predvideni prostori za prodajo vozovnic, čakalnica za potnike in sanitarije. Skupna površina predvidenih objektov nadhoda s postajno dvorano je 13.665 kvadratnih metrov.

Ob tem so predvideni še nadgradnja tirne infrastrukture, prenova signalnovarnostnih naprav in rekonstrukcija obstoječega podhoda z razširitvijo za kolesarje ter dostopi na severni in južni strani in gradnjo dvigal za dostop na perone iz podhoda. Predvidena je tudi nadgradnja peronske infrastrukture s prilagoditvami za gibalno ovirane osebe.

Medtem že poteka prva faza nadgradnje največje železniške postaje v državi. Gre za gradnjo nadomestnega in razširjenega železniškega nadvoza nad Dunajsko cesto s spremljajočimi deli na tirni infrastrukturi.

Obenem naj bi v kratkem na območju železniške postaje stekla tudi gradnja na 350 milijonov evrov ocenjenega komercialnega projekta Emonika, kjer je prek družbe Mendota investitor madžarska bančna skupina OTP. Sledila bo tudi gradnja nove avtobusne postaje, kjer so investitor Slovenske železnice, prihodnjih nekaj let pa bo območje tudi veliko gradbišče, ko gre za obnovo komunalne in cestne infrastrukture

Rok za oddajo ponudb na novem razpisu je 26. april. Isti dan jih bodo tudi odpirali.