Foto: BoBo/Žiga Živulović ml.
Foto: BoBo/Žiga Živulović ml.

V nedeljo so na nadvozu postavili delno zaporo železniških tirov, s čimer so se lahko začela dela na tirih, ki bodo v začetni fazi obsegala odstranjevanje tirne infrastrukture, so sporočili z direkcije za infrastrukturo.

Gradnja nadomestnega železniškega nadvoza bo potekala po fazah in bo zajemala razširitev konstrukcije obstoječega nadvoza. Namesto štirih bodo zgradili pet novih tirov in pripravili prostor za šestega. Ob tem je predvidena tudi poglobitev Dunajske ceste. Dela bodo končana predvidoma v prvi polovici leta 2025.

Večja gradbena dela bodo po načrtih stekla v začetku prihodnjega leta. V času del bo železniški promet omejen s štirih tirov na dva. Ob začetku rušitvenih del na nadvozu bodo popolnoma zaprli Dunajsko cesto, ki bo popolnoma zaprta med 4. in 7. januarjem, nato bodo postavljene delne zapore cestišča.

Za učinkovitejše izvajanje železniškega prometa so postavili začasni peron na postajališču v Šiški pri Pivovarni Union. Tam je končna postaja za 19 vlakov iz smeri Kamnik Graben–Jarše Mengeš–Domžale–Ljubljana Šiška–Ljubljana in za osem vlakov iz smeri Jesenice–Kranj–Ljubljana Šiška–Ljubljana.

Nova linija LPP-ja

Ob tem je zaživela nova linija LPP med železniškima postajama Šiška in Kolodvor. V ponedeljek je avtobus opravil 15 voženj, je na novinarski konferenci pojasnil ljubljanski župan Zoran Janković in dodal, da avtobusi na novi liniji Ljubljanskega potniškega prometa (LPP) v ponedeljek niso bili zelo obiskani, nekaj voženj so prevozili celo brez potnikov. Od srede bo zato tam vozil enojni avtobus.

Število potnikov na avtobusih bodo spremljali še ta teden, počakali pa bodo tudi na prvi dež, saj se po Jankovićevih besedah mnogo ljudi zdaj iz Šiške do središča mesta odpravi peš.

Linija ima vmesne postanke na postajah Tivoli, Gosposvetska in Bavarski dvor, z vozovnico za vlak pa je vožnja z avtobusom po novi liniji brezplačna. Janković je dejal, da so novo linijo predlagali v Slovenskih železnicah, na MOL-u pa so se odzvali pozitivno, saj vsak prevoz z vlakom pomeni manj avtomobilov v Ljubljani.

Ob tem Janković razume pritožbe nekaterih prebivalcev Medvedove ceste, po kateri je organizirana nova avtobusna linija, saj "gre za 15 voženj na dan". Dejal je, da so prejeli vprašanja treh meščanov, ki so jim že odgovorili, s prebivalko omenjene ulice pa se je pogovoril tudi po telefonu.