Fructalu je uspela močna venitev med najbolj regionalno prepoznavne znamke. Foto: BoBo
Fructalu je uspela močna venitev med najbolj regionalno prepoznavne znamke. Foto: BoBo


Raziskava trga je tako pokazala, da se najvišje uvršča Argeta, in sicer na 4. mesto. Na prvih treh mestih v regiji so sicer Milka, Coca-Cola in Vegeta. V prvi deseterici lestvice najbolj opaznih 25 znamk so od petega mesta naprej uvrščene še Cedevita, Cockta, Orbit, kreme Nivea, Smoki in Fructal (ta je od lani dosegel tudi največji preskok nazaj), na 11. mestu pa so Palomini robčki.
Raziskavo, katere rezultate je Valicon objavil v tem tednu, so izvedli maja in junija letos v državah nekdanje Jugoslavije na vzorcih od 1.000 do 1.500 anketirancev na državo, pri čemer letos raziskave niso izvedli v Črni gori in na Kosovu.

Na lestvico se sicer uvrščajo znamke, ki so v celotni regiji, težje pa je na njej najti katero od lokalnih znamk, celo v kategorijah, kjer je značilno prevladovanje lokalnih znamk - kot so kategorije piva, kave, vode, mlečnih izdelkov in sladoleda.