Možnost, da bi Emoniko začeli graditi še letos, so majhne, saj gradbenega dovoljenja med drugim zaradi nujnih sprememb zazidalnega načrta ne bodo dobili tako kmalu. Foto: MOL
Možnost, da bi Emoniko začeli graditi še letos, so majhne, saj gradbenega dovoljenja med drugim zaradi nujnih sprememb zazidalnega načrta ne bodo dobili tako kmalu. Foto: MOL

Cena deleža ostaja poslovna skrivnost. Največji delež kupnine bodo železnice porabile za gradnjo tehnične postaje v Mostah, s preostankom pa bodo financirale druge naložbe v letošnjem in prihodnjem letu.

Pogodba o potniškem centru sicer vsebuje klavzulo o možnosti predhodne prodaje deleža v projektu. SŽ se je odločil obdržati tri odstotke deleža, ki pa jih lahko kadar koli proda.

Določbe glede javnega dela Emonike še držijo
Slovenske železnice in Trigranit so pogodbo o vlaganjih podpisale 17. oktobra lani. Javni logistični del projekta vključuje novo avtobusno postajo Ljubljana ob Vilharjevi ulici, podzemno železniško postajno dvorano in moderne dostope na železniške perone. Kljub prodaji deleža pa naj bi bil ta del projekta zgrajen po načrtih, saj vsa določila glede gradnje še vedno držijo.

Mestna občina Ljubljana se doslej še ni odločil, kdaj, na kakšen način in če sploh bo vstopil v projekt. Odločitev naj bi sprejela do konca leta.