Renault je lani oz. v četrtem letu njegove proizvodnje prodal 409.000 cliov 4, kar je osem odstotkov več kot predlani. Foto: M. Kr.
Renault je lani oz. v četrtem letu njegove proizvodnje prodal 409.000 cliov 4, kar je osem odstotkov več kot predlani. Foto: M. Kr.

V Revozu so zapisali, da novi projekt poleg novih naložb prinaša številne nove možnosti, med katerimi so navedli možnost boljše zapolnitve proizvodnih zmogljivosti, možnost doseganja višje učinkovitosti proizvodnje in možnost novega zaposlovanja.

Začetek proizvodnje clia 4 v Novem mestu je sicer predviden od februarja prihodnje leto, nova dodelitev pa ne bo vplivala na njegovo proizvodnjo v tovarnah Flins v Franciji in turški Bursi. Hkrati so poudarili, da se clio vrača v Revoz zaradi prodajnega uspeha.

Prodaja clia 4 raste iz leta v leto, hkrati pa gre za enega redkih avtomobilskih modelov, ki izstopa iz običajnih okvirov življenjskega cikla posameznega vozila. Renault je sicer lani oz. v četrtem letu njegove proizvodnje prodal 409.000 cliov 4, kar je osem odstotkov več kot predlani.

Renaultovo odločitev za dodatno proizvodnjo omenjenega modela v Novem mestu so v Revozu pojasnili s tem, da v tovarni v Flinsu, ki proizvaja clio 4 in avtomobilski model zoe, hkrati pa se tam pripravljajo na začetek proizvodnje nissan micre, izdelave clia 4 ne morejo okrepiti, prav tako niti v Bursi, kjer pri proizvodnji clia, clia grandtour in fluencea že obratujejo v treh izmenah.

Renaultov model clio so v Revozu prenehali izdelovati konec aprila lani, skupaj pa so izdelali skoraj poldrugi milijon njegovih različic clio II. V Revozu so ob koncu leta zaposlovali 2.100 ljudi.