Foto:
Foto:

Revozov direktor Patrice Haettel je na novinarski konferenci poudaril, da je za Revoz pomembno, da je lani dosegel stabilno raven naročil, za letošnje leto pa računajo predvsem na nove trge, na prvem mestu na Kitajsko, in na nove različice posameznih avtomobilskih modelov smart brabus, smart EV in twingo GT.

Delo bo še naprej potekalo v dveh izmenah, hkrati pa letos pričakujejo okrepitev proizvodnje za desetino, zaradi česar tudi ne nameravajo krčiti obsega števila zaposlenih. Okrepljenemu številu naročil se bodo na začetku prilagajali z delovnimi sobotami, če pa se bo rast še okrepila, bodo tudi dodatno zaposlovali. V glavnem pa nameravajo z novim zaposlovanjem le nadomeščati naravni odliv zaposlenih, je dodal.

Pripravljeni za kitajski trg
Sicer pa je Revoz lani izdelal nekaj več kot 129.400 vozil, za naložbe so namenili 14 milijonov evrov, dobrih 43 odstotkov v Novem mestu izdelanih twingov pa so prodali v Franciji. Po prodaji nato sledijo še Nemčija s skoraj četrtino, Italija z 11 odstotki, Velika Britanija s šestimi odstotki in Nizozemska s štirimi. V Sloveniji so lani prodali le 0,3 odstotka svojih izdelkov.

Lani so tudi uspešno prestali presojo glede zahtev kitajskega trga in tam januarja letos začeli izvažati smarte. Tam gre za zdaj za začetek naložbe, ocenjujejo pa, da naj bi na Kitajskem prodali štiri do pet odstotkov vozil, je pojasnil Haettel.

Glede afere prirejanja podatkov o izpustih evropskih vozil je poudaril, da se to vprašanje Revoza, ki v svoja vozila ne vgrajuje dizelskih motorjev, ne tiče. Pristavil je, da je stališče Renaulta glede tega jasno in da je ta družba potrdila, da v svoja vozila ne vgrajuje nobene sporne opreme. Ker med vožnjo njihovih vozil nastajajo nekatera odstopanja pri izpustih, pa bo Renault za rešitev tega vprašanja namenil 50 milijonov evrov.

Podprl je tudi projekt tretje razvojne osi, tako kot je že umeščen.