Zaradi predloga za prisilno poravnavo CPM-ja je negotova tudi usoda gradnje predora Markovec na hitri cesti med Koprom in Izolo. Foto: MMC RTV SLO
Zaradi predloga za prisilno poravnavo CPM-ja je negotova tudi usoda gradnje predora Markovec na hitri cesti med Koprom in Izolo. Foto: MMC RTV SLO

Gradbeno podjetje Grosuplje (GPG) je sporočilo, da je že v začetku decembra poravnalo terjatev do družbe Atran. Ta je že decembra vložila umik izvršbe, ki pa ga sodišče ni uspelo pravočasno obravnavati ter je bankama Hypo in Volksbank poslalo le sklep o izvršbi, ne pa tudi sklepa o njenem umiku. GPG tako nima blokiranih računov pri omenjenih bankah, kot so se pojavile informacije v medijih.

Predstavnica Sindikata cestnega gospodarstva Slovenije v podjetju Barbara Matul je pojasnila, da zaposleni za zdaj ostajajo brez lanskega regresa, ki jim je bil obljubljen do konca lanskega leta, novembrske plače pa so bile v celoti izplačane. Drugih informacij za zdaj nimajo, za uvedbo prisilne poravnave pa so izvedeli iz medijev. Predlog je vodstvo podjetja 31. decembra vložilo na mariborsko sodišče.

Zaradi predloga za prisilno poravnavo CPM-ja je negotova tudi usoda gradnje predora Markovec na hitri cesti med Koprom in Izolo. Iz Darsa so v ponedeljek sporočili, da se s CPM-jem in avstrijsko družbo Apline Bau pogovarjajo o nadaljevanju gradnje. CPM je sicer izgubil tudi posle v Republiki srbski, saj mu ni uspelo zagotoviti garancij za izvedbo gradnje avtoceste Banjaluka-Doboj.

Gradbeno podjetje Grosuplje (GPG) je sporočilo, da je že v začetku decembra poravnalo terjatev do družbe Atran. Ta je že decembra vložila umik izvršbe, ki pa ga sodišče ni uspelo pravočasno obravnavati ter je bankama Hypo in Volksbank poslalo le sklep o izvršbi, ne pa tudi sklepa o njenem umiku. GPG tako nima blokiranih računov pri omenjenih bankah, kot so se pojavile informacije v medijih.