Operaterji še vedno radi zamolčijo vse dodatne stroške, ki uporabnike čakajo ob prekinitvi pogodbe. Foto: AP
Operaterji še vedno radi zamolčijo vse dodatne stroške, ki uporabnike čakajo ob prekinitvi pogodbe. Foto: AP

"Vabljive ponudbe, s katerimi mamijo telekomunikacijski operaterji, govorijo le o stroških za uporabo storitev. A že ob podpisu pogodbe vas bodo presenetili dodatni stroški, ki lahko dosežejo tudi ceno mesečne naročnine. Njihov seznam je vse daljši, med njimi pa so tudi takšni, ki jih po našem mnenju operaterji zaračunavajo neupravičeno. Kot da to ne bi bilo dovolj, je treba za informacijo o stroških 'globoko' in skrbno brskati po cenikih," so sporočili z zveze (ZPS).

Operaterji tako zaračunavajo priključno takso, prehod k drugemu operaterju, spremembo klicne številke, zamenjavo kartice SIM, spremembo paketa, prenos naročniškega razmerja, ponovno izdajo in izpis razčlenjenega računa ter prekinitev naročniškega razmerja, so opozorili na ZPS-ju.

Še posebej sporna pa se jim zdi praksa, ko operaterji zaračunavajo prekinitev pogodbe, čeprav je uporabnik ni prekinil predčasno. Če porabnik ne odstopi od pogodbe predčasno, je zaračunavanje teh stroškov povsem neutemeljeno, so prepričani v zvezi. Prekinitev naročniškega razmerja po vseh izpolnjenih obveznostih je porabnikova pravica, ki je operater nikakor ne bi smel omejevati z zaračunavanjem, so opozorili.

Z vprašanji na to temo so se obrnili na operaterje, obenem pa jih javno pozivajo, naj prenehajo zaračunavati neutemeljene stroške. O nepravilnostih so obvestili tudi tržni inšpektorat, agencijo za komunikacijska omrežja in storitve ter agencijo za varstvo konkurence.