
V času, ko marsikateri dom še ni imel elektrike in so si še vedno svetili s svečami, greli pa ob krušnih pečeh, je bilo oglaševanje na tako vsakdanjem, zato pa vseprisotnem predmetu pametna poteza.
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
V zakladnici zasebnih arhivov smo tokrat našli drobno škatlico s premeteno oglaševalsko potezo. Gre za škatlico z vžigalicami, na katero je svoj ljubek oglas v šestdesetih letih 20. stoletja odtisnila časopisna hiša Delo.
V času, ko marsikateri dom še ni imel elektrike in so si še vedno svetili s svečami, greli pa ob krušnih pečeh, je bilo oglaševanje na tako vsakdanjem, zato pa vseprisotnem predmetu pametna poteza.
Spomin na legendarne pohode iz 70. in 80. let
Ob jubileju izpostavljajo svoje dosežke, a opominjajo tudi na pomanjkanje prostorov
Nasledil bo Claudio Roth iz vrst Zelenih
Pregled radijskih iger, ki jih bomo poslušali v tednu od 28. aprila do 4. maja
Neveljaven email naslov
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje