Ivan Skrt je diplomiral na slovitem glasbenem konservatoriju Čajkovskega v Moskvi, nato se je izpopolnjeval na šoli Ecole Normale Superieure de Musique v Parizu. Od leta 2009 izvaja premišljeno zasnovane koncerte. Eden takšnih je bil recital Sonate na Soči. Njegovo turnejo po Južni Ameriki sta podprli ministrstvi za kulturo in za zunanje zadeve. Foto: Slovensko veleposlaništvo v Argentini
Ivan Skrt je diplomiral na slovitem glasbenem konservatoriju Čajkovskega v Moskvi, nato se je izpopolnjeval na šoli Ecole Normale Superieure de Musique v Parizu. Od leta 2009 izvaja premišljeno zasnovane koncerte. Eden takšnih je bil recital Sonate na Soči. Njegovo turnejo po Južni Ameriki sta podprli ministrstvi za kulturo in za zunanje zadeve. Foto: Slovensko veleposlaništvo v Argentini

Argentinske in urugvajske glasbene kritike je prepričal tako s svojo "unikatno simetrijo" in zahtevnostjo kot z izvedbo del slovenskega skladatelja Marija Kogoja. Poleg treh Kogojevih in Bartokovih bagatel je predstavil še program treh preludijev Chopina in Rahmaninova, treh španskih plesov Granadosa in argentinskih plesov Ginastere, koncerte pa je okronal z Ravelovim valčkom.

Mojčina pesem v družbi klasikov
S slovenskega veleposlaništva v Buenos Airesu so sporočili, da je dolge aplavze požel tudi z dodatkom, v katerem je poleg Chopinovega Minutnega valčka v priredbi Leopolda Godowskega odigral lastno interpretacijo Mojčine pesmi iz filma Kekec.

Nadvse pozitivni odzivi kritiške srenje
Julio Cesar Huertas je v El Paisu izpostavil "izjemno senzibilnost slovenskega pianista". "Prevladujoča poteza Skrtove umetnosti je njegova absolutna jasnost. Ta urejena in vitka zvočna konstrukcija, s katero umetnik svobodno izvaja glasbena dela, izvira iz njegove jasnosti duha in izjemne muzikalnosti, uprte v tehniko, ki jo odlikujeta zanesljivost in čistost," je še zapisal glasbeni kritik tega vodilnega urugvajskega dnevnika.

Urugvajski tednik Busqueda, ki je objavil tudi ekskluzivni intervju s Skrtom, je pohvalil njegovo "interpretativno svobodo," ki se "spoji z delom in oblikuje celoto, ki jo poslušalec uživa z občutkom, da ni priča le nečemu dobremu, nečemu drugačnemu, ampak nečemu, kar se kuha v tem samcatem trenutku, edinstvenem, neprenosljivem in neponovljivem, kot se zgodi med kakšno dobro džezovsko improvizacijo /.../. Za tak užitek je potrebno /.../ občinstvo odprte glave, dovolj fleksibilno za sprejem drugačnega diskurza. In tako je tudi bilo, celoten parter ga je poslušal kot pri maši."

Članek v argentinskem dnevniku El Dia, naslovljen Iz Slovenije v La Plato, je Skrtov koncert označil kot "unikatno slovnostno uprizoritev glasbene mojstrovine" z "izbrušeno in energično tehniko". O zadnji je poročal tudi glasbeni kritik Jonathan Spencer Jones, ki je izpostavil izraze "od navidezno peresno lahkega dotika do moči, ki spominja na podobo Beethovnovega zlomljenega klavirja".