Kathryn Bigelow na snemanju filma Zero Dark Thirty. Film dobiva skoraj enoglasno navdušene recenzije - čeprav nekateri opozarjajo, da pravzaprav sloni na premisi, da je bilo mučenje zapornikov koristno in celo nujno za uspešen lov na bin Ladna. Foto:
Kathryn Bigelow na snemanju filma Zero Dark Thirty. Film dobiva skoraj enoglasno navdušene recenzije - čeprav nekateri opozarjajo, da pravzaprav sloni na premisi, da je bilo mučenje zapornikov koristno in celo nujno za uspešen lov na bin Ladna. Foto:
Bret Easton Ellis je bil tudi kot pisatelj že večkrat obtožen sovraštva do žensk (verjetno zaradi usode, ki jo v njegovih delih po navadi doživijo ženske). Sam se brani, da to ne drži, saj so njegovi moški liki "vedno kreteni". Foto: Twitter

Ellis je po svojih verbalnih diarejah v 140 znakih pravzaprav že znan: pred kratkim je bil na tapeti, ker se je na glas spraševal, ali ameriški igralec Matt Bomer morda le ni "preveč gej", da bi igral v filmski priredbi romana Petdesetih odtenkov sive. Samo v zadnjem času je med drugim TV-serijo Glee primerjal s "tem, da stopiš v lužo HIV-a", po smrti pisatelja J. D. Salingerja obljubil, da bo organiziral zabavo, komedijo Magic Mike razglasil za najboljši film leta in pljuval po "generaciji mevž", ki "čohajo svoje mačke in poslušajo Fiono Apple" (ker, kot pojasni v naslednjem tvitu, Taylor Swift stvari "dojame" veliko bolje kot Fiona).

Pred nekaj dnevi pa se je v polemiko zapletel s tvitanjem o Kathryn Bigelow, edini dobitnici oskarja za najboljšo režijo v zgodovini - in zelo verjetno tudi bodoči nominiranki za naslednjo podelitev; njen novi film, Zero Dark Thirty, ki tematizira lov in usmrtitev Osame bin Ladna, nagrade v zadnjem času pobira kot po tekočem traku.

Easton Ellis, ki ne skriva, da je njegov favorit za oskarja za najboljši film trenutno Silver Linings Playbook Davida O. Russlla, je tvitnil: "Kathryn Bigelow: Strange Days, K-19: The Widowmaker, Blue Steel, Bombna misija. Imamo opravka z vizionarsko režijo ali samo ok sranjem?" In takoj nato še: "Kathryn Bigelow bi obveljala za blago zanimivega režiserja, če bi bila moški, ampak ker je zelo seksi ženska, je noro precenjena." Ves niz njegovih tvitov je nekako vzbujal vtis, da je režiserka uspešna samo po zaslugi svojega videza.

Zgroženi odzivi so se kar usuli: "Oh, neskončno uspešnejši bi bil, če bi bil seksi. #BretEastonEllisIsAnEffingMoron" je kmalu tvitnil Damon Lindelof, scenarist filma Prometej. "@BretEastonEllis & in če bi ti bil seksi ženska, bi še vedno bil za en drek pisatelj," je besno odgovorila Ellen Barkin (tvit je bil medtem izbrisan).

Ellis, ki je napisal scenarij za naslednji film z Lindsay Lohan, The Canyons (v njem bo igral tudi nekdanji pornozvezdnik James Deen), se za svoje mnenje ne opravičuje, pač pa zatrjuje, da niti slučajno ni bil narobe razumljen in da je edina ženska, ki bi si po njegovem mnenju zaslužila oskarja, Sophia Coppola (za Izgubljeno s prevodom).

Tvita se najbolje ... "nasekan"?
Je pa pred kratkim tvitnil še nekaj, kar bi znalo pojasniti zajedljivost njegovih objav v zadnjem času: "Zaskrbljena ženska (revije) Empire, ki so jo izjave užalile, piše: 'Rada te imam, srči. Ampak nehaj tvitati nasekan.' Kako drugače pa naj tvitam?!"