Arca: Mutant (Mute, 2015) Foto: Discogs
Arca: Mutant (Mute, 2015) Foto: Discogs

Kot da bi nas Arca s svojo boleče trpko simfonijo (zapeljal) napeljal, da o neizbežni apokaliptični prihodnosti razmislimo, dokler je še čas. Kaos, ki ga Mutant prinaša, ni nič proti temu, kar sledi.

Pravzaprav niti ne gre za vprašanje, temveč za življenjsko logiko, ki je hkrati za Arco tudi neizčrpen vir idej, njegova ustvarjalna in umetniška preokupacija. V grobem pomenu besede: preokupacija ne pomeni zgolj biti obseden, nor, psihotičen ali v skrajnji različici paranoičen. Kaotičen. V umetniškem oziru bi kvečjemu lahko razmišljali o genialnosti. In Alejandro Ghersi, v glasbeni umetnosti bolj znan kot Arca, je enostavno rečeno genij.

Njegov zadnji zvočnolirični Mutant niti za odtenek ne zaostaja za lanskim diskografskim remekdelom, albumom Xen. Če le vzamemo v precep lovoriko progresivnega producenta, beat inovatorja in prismuknjenega skladatelja, ki si jo je Arca prislužil že v najstniških letih (danes jih šteje 25), lahko ugotovimo, da so glasbenikove ideje, vizije, njegova domišljija … ideologija, nekaj, kar se orgazmično oplaja v soodvisnosti enega z drugim. Kot živ organizem, katerega prirojena individualnost je usodno za(na)vezana simbiozi.

Arca na tak način razmišlja, živi, ustvarja. Zato ne preseneča dejstvo, da je sposoben ustvariti Mutanta, v takem in drugačnem pomenu. Ne hibrida, temveč mutanta. Kot da bi nas Arca s svojo boleče trpko simfonijo (zapeljal) napeljal, da o neizbežni apokaliptični prihodnosti razmislimo, dokler je še čas. Kaos, ki ga Mutant prinaša, ni nič proti temu, kar sledi.

Kot da bi nas Arca s svojo boleče trpko simfonijo (zapeljal) napeljal, da o neizbežni apokaliptični prihodnosti razmislimo, dokler je še čas. Kaos, ki ga Mutant prinaša, ni nič proti temu, kar sledi.