Sprva je bila obnova vzhodne cevi predvidena za letošnje poletne mesece, a se je Dars odločil izkoristiti še vedno manjšo prometno obremenjenost zaradi epidemije covida-19 in se je del lotil prej. Foto: BoBo
Sprva je bila obnova vzhodne cevi predvidena za letošnje poletne mesece, a se je Dars odločil izkoristiti še vedno manjšo prometno obremenjenost zaradi epidemije covida-19 in se je del lotil prej. Foto: BoBo

Potem ko so v petek začeli odstranjevati zapore, je promet skozi obe cevi stekel danes znova stekel po dveh pasovih, po vseh treh pasovih pa bo urejen do nedelje zvečer.

S tem je po več kot dveh desetletjih od njegove zgraditve končana celovita obnova, saj sta bili sanacija in nadgradnja zahodne cevi uspešno izvedeni lani poleti, so spomnili na Darsu.

Skupna vrednost pogodbenih del v obeh letih znaša 8,56 milijona evrov brez DDV-ja, v kar je všteta tudi lanska menjava razsvetljave v sosednjem pokritem vkopu Strmec.

Sorodna novica Zapora predora Golovec na ljubljanski obvoznici podaljšana še za en teden

Med novostmi LED-razsvetljava, sistem samodejne detekcije prometa, prezračevalni ventilatorji

Dars je med obnovo poseben poudarek namenil nadgradnji varnosti predora in sistemom pametne tehnologije. Predor Golovec se tako kot prvi predor na naših avtocestah ponaša s sodobno, učinkovitejšo in energetsko varčnejšo razsvetljavo LED. Vanj je vgrajen tudi sistem samodejne detekcije prometa, ki bo varneje in natančneje določil izredne dogodke, novost so tudi prezračevalni ventilatorji, s čimer je zdaj v predoru zagotovljen nadstandard požarne varnosti.

Enako kot med lansko obnovo zahodne cevi so dela tudi letos potekala 24 ur na dan in vse dni v tednu. Dnevno je bilo na delovišču tudi do 70 delavcev, ki so med lansko in letošnjo obnovo opravili skupno več kot 140.000 delovnih ur, so povzeli v Darsu.