V ponedeljek, 15. marca, se bodo začela obnovitvena dela v vzhodni cevi predora Golovec. Foto: BoBo
V ponedeljek, 15. marca, se bodo začela obnovitvena dela v vzhodni cevi predora Golovec. Foto: BoBo

V času obnove vzhodne cevi predora bo promet urejen dvosmerno skozi zahodno cev. Na Darsu med tem pričakujejo zgoščen promet na celotni ljubljanski obvoznici. Največji zastoji se bodo predvidoma pojavljali na severni obvoznici, in sicer ob delovnikih med 7. in 9. uro zjutraj ter med 15. in 17. uro popoldne, ob petkih pa že po 14.30.

Zastoji tudi na vzhodni obvoznici, izberite alternativne poti

Prav tako je po Darsovih navedbah zastoje mogoče pričakovati na vzhodni obvoznici, predvsem zjutraj iz smeri Štajerske in severne obvoznice proti južni obvoznici in dolenjski avtocesti ter popoldne v nasprotni smeri.

Dars voznikom v času prometnih konic priporoča izbiro alternativnih poti, prevozna podjetja oziroma avtoprevoznike pa prosi, da prilagodijo vožnjo mimo Ljubljane in se po možnosti izognejo obremenjenim terminom.

Preverili smo: Kako bo potekala prenova predora Golovec

V času obnove cenejše vozovnice za vlak

V času del bo veljala prepoved vožnje skozi predor za vsa vozila nad 3,5 tone. Vzhodna cev bo za promet zaprta do 15. maja, v tem času pa bo Dars v sodelovanju s Slovenskimi železnicami potnikom na progah Kočevje–Ljubljana in Novo mesto–Ljubljana ponudil 50-odstotni popust na enkratne vozovnice.

Dodatno pretočnost nameravajo na Darsu zagotoviti s spremenjeno prometno ureditvijo skozi zahodno cev predora, in sicer po sistemu 2 + 1.

Predvidoma do 9. ure bosta dva pasova speljana v smeri od juga proti severu in en pas v nasprotni smeri, po jutranji konici in do večernih ur pa nasprotno. Med menjavo zapore bo do okvirno pol ure promet urejen samo po enem pasu v vsako smer.

Kot so še pojasnili na Darsu, bosta ob koncih tedna od sobote popoldne do ponedeljka predvidoma do 9. ure urejena dva pasova iz smeri južne proti severni obvoznici, eden pa v nasprotni smeri. V primeru povečanega prometa pa bo Dars poskrbel za sprotno prilagajanje režima.

Na območju delovne zapore pogostejši nadzor policistov

Vozniki lahko k večji varnosti in pretočnosti prometa prispevajo tako, da upoštevajo prometne predpise in signalizacijo, se pred zaporo pravilno razvrstijo ter v primeru zastoja ostanejo strpni, še pozivajo pri upravljavcu avtocest.

Prekratka varnostna razdalja, nepotrebno prehitevanje in menjava pasov pred zaporo in v zapori lahko hitro privedejo do daljših zastojev ali celo nesreče, opozarjajo.

V prometnih konicah bodo na širšem območju delovne zapore promet pogosteje nadzirali tudi policisti, poleg tega bodo hitrost umirjali še z radarji. Pri predoru bo nastanjena avtovlečna služba, ki bo v primeru izrednega dogodka posredovala v najkrajšem mogočem času.