Pred sedežem podjetja so nekdanji zaščitni znak – dvignjen moder palec oz. Facebookov
Pred sedežem podjetja so nekdanji zaščitni znak – dvignjen moder palec oz. Facebookov "Like" – že zamenjali z novim logotipom – modrim znakom za neskončnost. Foto: Reuters

Izvršni direktor Mark Zuckerberg je na Facebookovi konferenci o virtualni in razširjeni resničnosti (angl. Virtual and Augmented Reality) dejal, da novo ime odraža osredotočenost družbe na gradnjo nove virtualne resničnosti.

"Trenutno je naša blagovna znamka tako tesno povezana z enim izdelkom, da nikakor ne more predstavljati vsega, kar počnemo danes, kaj šele v prihodnosti," je dejal Zuckerberg.

Družba je v objavi na blogu še sporočila, da nameravajo s 1. decembrom na borzah poslovati pod novo oznako MVRS.

Sedež družbe v kraju Menlo Park v Kaliforniji. Foto: Reuters
Sedež družbe v kraju Menlo Park v Kaliforniji. Foto: Reuters

Izraz metaverzum (angl. Metaverse) je bil prvič skovan v distopijskem romanu pred tremi desetletji, nedavno pa je znova postal popularen med tehnološkimi podjetji v Silicijevi dolini. V splošnem se nanaša na idejo skupnega virtualnega okolja, do katerega lahko ljudje dostopajo z različnimi napravami.

Facebook sicer ostaja največje družbeno omrežje, ki bo po novem delovalo pod okriljem Mete. Sprememba tako ne velja za posamezne platforme, kot so prav tako njihovi Instagram in Whatsapp, ki ostajajo znane pod starimi imeni, temveč gre za novo ime njihovega starševskega podjetja.

Facebook postal Meta
Sorodna novica Facebook namerava pri gradnji nove digitalne resničnosti spremeniti tudi ime