Foto: STA/Katja Kodba
Foto: STA/Katja Kodba

S projektom bele embalaže otroci spoznavajo, da te ni treba takoj zavreči, ampak da jo lahko znova uporabijo in ji dajo nov namen. Prek tega pa se pri otrocih spodbuja tudi trajnostno vedenje, so poudarili v Mercatorju. S projektom želijo tudi preveriti, v kolikšni meri so ljudje naklonjeni trajnostnim spremembam, ki se kažejo tudi pri nakupnih odločitvah, in ali je to tudi lahko eden od načinov, kako varovati okolje z vidika zmanjševanja uporabe kemičnih sredstev.

Foto: STA/Katja Kodba
Foto: STA/Katja Kodba

"Cilj je, da bi dokazali, da če nekaj promoviramo na pravi način, bo kupec to prepoznal in ne bo kupoval izdelkov v tradicionalni embalaži," je povedal predsednik uprave Mercatorja Tomislav Čizmić in dodal, da so se kupci na nove embalaže odzvali pozitivno, saj se je prodaja izdelkov povišala. Ob tem je dodal, da si želijo na njihovih prodajnih policah še več podobnih izdelkov.

Kot je povedala direktorica Medexa Aleša Mižigoj, je zaradi bele embalaže poraba barve nižja za 60 odstotkov, embalažo pa je tudi mogoče v celoti reciklirati in prihaja od slovenskega proizvajalca, s čimer se zmanjša ogljični odtis. "Smo na poti merjenja in dejanskega zmanjševanja ogljičnega odtisa. Mislim, da bo v prihodnje to tudi želja potrošnikov," je dodala.

Sorodna novica Kako so v Litvi iz okolja izginile vse odvržene plastenke in pločevinke

Posebne izdaje izdelkov v belih embalažah so na voljo v vseh Mercatorjevih trgovinah, v 66 Mercatorjevih supermarketih in hipermarketih pa so še posebej označeni in izpostavljeni. Podrobnejša ocena o tem, kako bodo bele embalaže sprejeli kupci, bo po napovedih Mercatorja znana konec leta.

Pri projektu je sodelovalo tudi več kot tisoč otrok iz vse Slovenije, ki so v okviru natečaja ustvarjali nove like Mercatorjeve znamke za otroke Lumpi. Ti liki zdaj krasijo tudi bele embalaže že omenjenih izdelkov.