Na Adrii se zavedajo, da potnikom niso omogočili vsega, kar jim po evropski uredbi pripada, vendar se sklicujejo na višjo silo. Foto: BoBo
Na Adrii se zavedajo, da potnikom niso omogočili vsega, kar jim po evropski uredbi pripada, vendar se sklicujejo na višjo silo. Foto: BoBo
Letališče
Vseh 63 potnikov je zaradi slabih vremenskih razmer in odpovedanega poleta prespalo na improviziranih ležalnikih, brez vode in osnovnih higienskih potrebščin. Foto: EPA
Posebna ponudba

Vseh 63 potnikov je zaradi slabih vremenskih razmer in odpovedanega poleta tako prespalo na improviziranih ležalnikih, brez vode in osnovnih higienskih potrebščin. Od našega letalskega prevoznika zahtevajo opravičilo in odškodnino za hrano in prenočišče.

Evropska zakonodaja je v takih primerih jasna: potnikom, ki morajo na naslednji polet počakati čez noč, pripada prenočitev v hotelu. Če je polet odpovedan ali zamuda daljša od petih ur, lahko potnik potovanje prekine in zahteva vrnitev na odhodno letališče ter vračilo kupnine za neizkoriščene dele poti.

Adria ni plačala stroškov bivanja
Predstavnik züriškega letališča je potnikom sporočil, da v mestu ni prostih sob. Seveda je potnikom v času sodobnih medijev uspelo izvedeti, da niso zasedene vse hotelske zmogljivosti, zato jim je predstavnik letališča moral neuradno priznati, da je resnica nekoliko drugačna, in sicer, da Adria ni bila pripravljena plačati stroškov bivanja. Neuspešni so bili tudi klici na Adrio, zvonjenje je bilo v večernih urah zgolj v prazno.


Potniki so se počutili ponižane

Letališko osebje je potnikom zagotovilo improvizirane ležalnike. Zaradi noči, preživete na tleh letališča, na prepihu, luči, hrupu in brez osnovnih higienskih možnosti, so se vseeno počutili ponižane. V Adrii Airways so zagotovili, da bi jim ponudili pomoč in da so najverjetneje klicali na napačno številko. Čeprav je edina številka za pomoč potnikom, ki je objavljena na njihovi spletni strani, prav tista, ki so jo potniki ves čas klicali. Številka klicnega centra je bila nedosegljiva, saj deluje le od 7. do 22. ure.

Denarno nadomestilo ni bilo dovolj niti za liter vode
Zjutraj je potnike kar s palico prebujal letališki uslužbenec. Denarno nadomestilo, ki so ga prejeli, pa ni zadostovalo niti za liter vode. Na letalu so zaman pričakovali opravičilo v imenu letalske družbe. Na Adrii se zavedajo, da potnikom niso omogočili vsega, kar jim po evropski uredbi pripada, vendar se sklicujejo na višjo silo in menijo, da bi to morali razumeti. O odškodnini bo odločala komisija za pritožbe. Oškodovanci pa bodo denar na svoje račune prejeli do konca meseca.

Več o pravicah letalskih potnikov in o tem, kaj bo prinesel novi zakon o alternativnem reševanju potrošniških težav v oddaji Posebna ponudba!
Posebna ponudba