Predor Markovec bodo začeli kopati na izolski strani, na koprski strani pa naj bi dela začeli v drugi polovici maja. Foto: MMC RTV SLO
Predor Markovec bodo začeli kopati na izolski strani, na koprski strani pa naj bi dela začeli v drugi polovici maja. Foto: MMC RTV SLO

Na štajerski avtocest bodo na petkilometrskem odseku potekala obnovitvena dela na viaduktih Škedenj 1 in Škedenj 2, obnavljali pa bodo tudi most Grapa. Do sredine junija bo tako zaprto vozišče avtoceste v smeri Ljubljane, promet pa bo dvosmerno potekal po drugi strani avtoceste. Upravljavci so zapore že začeli postavljati, Dars pa na podlagi izkušenj pričakuje zastoje, zlasti ob prometnih konicah.

O napredku gradnje predora tudi prek spleta
V prihodnjih desetih dneh naj bi se začelo tudi izkopavanje predora Markovec na izolski strani. V drugi polovici maja naj bi sledila še dela na koprski strani predora. Gradbeniki trenutno na delovišču na koprski strani gradijo pilotno steno, na izolski strani pa vgrajujejo t. i. cevni ščit med prihodnjih obokom predorskih cevi in nadkritjem. Kako napreduje izkop predora Markovec, bo mogoče spremljati tudi prek spletne strani Darsa.

Sicer pa naj bi prav v primeru predora Markovec po poročanju Primorskih novic razpadel gradbeni kartel, ki so ga razkrile Finance. Kot je znano, je Cestno podjetje Maribor v konzorciju z avstrijskim podjetjem Alpine Bau gradnjo predora ponudilo za 64,5 milijona evrov. Direkcija RS za ceste je zgornjo mejo postavila pri 99 milijonih evrov, SCT pa se je pritožil, da je ponudba nerazumno nizka.

Urad za varstvo konkurence, ki ga vodi Jani Soršak, je že pred časom zaradi domnevnega kartelnega dogovarjanja začel preiskavo SCT-ja, Vegrada, Primorja, Cestnega podjetja Ljubljana, Cestnega podjetja Maribor, Gradbenega podjetja Grosuplje in njihovih odvisnih družb, pa tudi Kraškega zidarja. Pred kratkim je končal fizični del preiskave.