Festival Naprej/Forward letos poteka tretjič. Foto: Spletna stran festivala
Festival Naprej/Forward letos poteka tretjič. Foto: Spletna stran festivala

Primeri iz svetovne medijske prakse, najnovejše smernice in nova znanja, ki jih novinarji, uredniki, fotografi, oblikovalci in drugi medijski ustvarjalci potrebujejo, da bi javnosti ponudili kakovostne, dostopne in verodostojne vsebine - to v Slovenijo prinaša novinarski festival, so prepričani organizatorji.

Program festivala, ki bo trajal do sobote, si lahko pogledate tukaj.

Serija predavanj in delavnic se začenja z Medijsko bero 2014. Gre za predstavitev primerov medijskih vsebin in projektov, ki so v preteklem letu izstopali iz povprečja. Zvečer bodo novinarjem Medijsko ogledalo nastavili poveljnik Civilne zaščite RS-a Srečko Šestan, Maja Bogataj Jančič z inštituta za intelektualno lastnino, Gašper Žejn (Opendata.si), raziskovalec na morski biološki postaji Piran in doktor fizike Matjaž Ličer, psihoterapevtka Tina Bončina, Andraž Tori iz podjetja Zemanta, Karolina Babič s centra alternativne in avtonomne produkcije in kirurg Erik Brecelj.

Vsebine festivala so namenjene novinarjem, fotografom, snemalcem, montažerjem in drugim (so)ustvarjalcem medijskih vsebin v Sloveniji in širši, balkanski regiji. Poleg tega so namenjene strokovnim javnostim, ki sodelujejo z medijskimi (so)ustvarjalci, in splošni javnosti, ki zahteva kakovostne, verodostojne in relevantne novice, še pravijo v društvu in dodajajo, da bo na festivalu sodelovalo 17 domačih in tujih gostov. Obisk festivala je brezplačen.

Spremembe v delu novinarjev kot razlog za festival
Festival Naprej/Forward pripravlja Društvo novinarjev Slovenije v sodelovanju s slovenskimi medijskimi hišami Radiotelevizija Slovenija, Pro Plus, Delo, Dnevnik, Večer in STA, povod za tovrstni festival pa so velike spremembe v naravi dela novinarjev in drugih medijskih (so)ustvarjalcev, spremembe medijskih distribucijskih kanalov in spremembe novinarskih profilov.

Poleg tega lahko po mnenju organizatorjev novinarji, drugi medijski (so)ustvarjalci in medijske hiše pokažejo, da so zavezniki, da težijo k temu, da svojim bralcem, poslušalcem in gledalcem skupaj ponudijo dobre izdelke. Skupaj si želijo boljše medijske kulture v državi, v kateri bo javnost za dober novinarski izdelek tudi plačala, oglaševalci pa bodo imeli za oglaševanje še večji interes.