Slovenija
8. marec, mednarodni dan žensk letos poteka pod geslom Zdaj je čas: Aktivistke na podeželju in mestih spreminjajo življenja žensk. Sovpada z odločenostjo, da ženske glede spolnega nasilja ne bodo tiho. Foto: BoBo
Skupina držav proti korupciji pri Svetu Evrope Greco pozdravila uravnoteženo zastopanost žensk in moških v slovenski vladi, v kateri je osem ministric in osem ministrov. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Generalni sekretar ZN-a: Vlaganje v potencial žensk je učinkovit način za napredek skupnosti

8. marec, mednarodni dan žensk
8. marec 2018 ob 07:55,
zadnji poseg: 8. marec 2018 ob 08:38
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

"Neenakopravnost spolov in diskriminacija žensk povzročata škodo vsem," je v poslanici ob 8. marcu opozoril generalni sekretar Združenih narodov Antonio Guterres.

8. marec, mednarodni dan žensk, letos poteka pod geslom Zdaj je čas: Aktivistke na podeželju in mestih spreminjajo življenja žensk. "Zdaj je čas, da moški držijo z ženskami, jim prisluhnejo in se od njih učijo. Odkritost in odgovornost sta nujni, če naj ženske izkoristijo svoj potencial in pomagajo k napredku vsem nam v skupnostih, družbah in podjetjih," je pozval generalni sekretar Združenih narodov (ZN) Antonio Guterres.

Po njegovih besedah je veliko dokazov, da je vlaganje v potencial žensk najbolj učinkovit način za napredek skupnosti, podjetij in celo držav. Zaradi sodelovanja žensk so mirovni sporazumi boljši, družbe mirnejše in podjetja močnejša. V okoljih, kjer so ženske diskriminirane, je pogosto zaslediti prakse in prepričanja, ki škodijo vsem. Na drugi strani pa porodniški dopust, zakoni proti nasilju v družini in ureditev enakega plačila za moške in ženske prinašajo koristi vsem, je spomnil prvi mož ZN-ja.

Dolga pot do enakopravnosti
Pot do popolnoma enakopravne obravnave moških in žensk v praksi je še dolga, je opozorilo 14 članov Evropske komisije, vključno s prvim podpredsednikom komisije Fransom Timmermansom in visoko predstavnico EU-ja za zunanje zadeve in varnostno politiko ter podpredsednico komisije Federico Mogherini.

Vlada: Slovenija med najboljšimi
Slovenija se po številnih kazalcih enakosti spolov in vključevanju žensk v družbo uvršča sorazmerno visoko, med najboljše države na svetu. "V zadnjih letih so bili narejeni pomembni koraki, ki kažejo pozitivne rezultate na področju zaposlenosti žensk, njihovi zastopanosti v vrhu politike, gospodarstva in na drugih položajih," je ob 8. marcu ocenil predsednik vlade dr. Miro Cerar. "Kar pa ne pomeni, da ni prostora za še več izboljšav in priložnosti za zmanjševanje oziroma ukinjanje razlik."

Vlada pa ob tem poudarja, da je Slovenija na področju enakosti spolov in vključevanju žensk v družbo ena izmed bolje uvrščenih držav na svetu.

Na lestvici, ki temelji na globalnem indeksu varnosti, miru in žensk, je na odličnem 4. mestu med 152 državami.

Indeks ameriškega instituta Woodrow Wilson in Razvojnega programa združenih narodov (UNDP) o ženskah na vodilnih položajih v javnem sektorju Slovenijo uvršča na visoko 5. mesto, takoj za skandinavskimi državami in Kanado.

Po podatkih Evropskega inštituta za enakost spolov pa je Slovenija še vedno najboljša država med novimi članicami na področju enakosti žensk in moških. K uvrstitvi je pripomogel visok delež žensk na položajih odločanja.

Treba je spreminjati družbo
Slovenska ministrica za delo Anja Kopač Mrak pa je v poslanici izpostavila, da je treba spreminjati družbo, da bo ta manj strpna do nasilja, seksizmov in šovinizmov ne glede na to, kdo jih širi. Dela je še veliko, zlasti kritična področja pa so zastopanost žensk na najvišjih položajih v gospodarstvu, nasilje nad ženskami, poklicna in sektorska segregacija in slabše plačilo žensk, je naštela ministrica.

Uravnotežena zastopanost v vladi
Skupina držav proti korupciji pri Svetu Evrope Greco je v svojem poročilu, ki ga je objavila na mednarodni dan žensk, pozdravila uravnoteženo zastopanost žensk in moških v slovenski vladi, v kateri je osem ministric in osem ministrov. Greco pa je slovenske oblasti opomnil, naj še posebno pozornost namenijo zaposlovanju in vključevanju žensk v policijo na vseh ravneh, ne le na nižjih delovnih mestih ali kot podporno osebje.

Predsednik Greca Marin Mrčela je ob tem pozval druge države članice Greca, naj sledijo zgledu Slovenije.

Grecova priporočila vladi
Greco tudi pozdravlja dobro razvit pravni okvir Slovenije v boju proti korupciji in njeno obširno politiko pri dostopu do informacij javnega značaja. Poleg tega je zadovoljen, ker slovenski ministri nimajo imunitete v kazenskih in civilnopravnih postopkih.

Vendar je izrazil zaskrbljenost zaradi velikega prepada med zakonodajo in njenim izvrševanjem v praksi. Prav tako so zaskrbljeni, ker premoženjsko stanje oseb z najpomembnejšimi izvršilnimi funkcijami ni niti objavljeno niti ustrezno nadzirano.

Greco je pozval k objavljanju njihovega premoženjskega stanja in natančen nadzor nad tem, kaj prijavijo. Ob tem bi po njihovem mnenju veljalo razmisliti tudi o objavi in nadzoru nad premoženjskim stanjem njihovih zakoncev in odvisnih družinskih članov.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
dharma
# 08.03.2018 ob 08:57
Ideja, da se enakopravnost enači z enako zastopanostjo je skrajno neodgovorna in posledično zelo nevarna.
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 09:02
Greco pa je slovenske oblasti opomnil, da še posebno pozornost namenijo zaposlovanju in vključevanju žensk v policijo na vseh ravneh
Super ideja. Poglejmo kako bo to potencialno izgledalo.
LINK
krumpek
# 08.03.2018 ob 09:48
Greco pa je slovenske oblasti opomnil, da še posebno pozornost namenijo zaposlovanju in vključevanju žensk v policijo na vseh ravneh

Predlagam ženske kvote za naslednja delovna mesta, da bo bolj enakopravno :
-Rudnik Trbovlje Hrastlje
-Gradbena dela na severni Ljubljanski obvoznici
itd..
SamoRes
# 08.03.2018 ob 09:38
Pri nas predsednik opozicijske stranke ženske novinarke zmerja s prostitutkami in še vedno ljudje to volijo.
Rozmarin
# 08.03.2018 ob 10:38
@red_horse
Ženske so za enako delo enako plačane, zakon obstaja že zelo dolgo časa. Če poznaš kakšen primer, kjer prihaja do izkoriščanja lepo prijavi primernim organom in je to to.
Enaka zastopanost ni enakopravnost. Kvote so debilne in škodljive za obe strani. Ali oseba ni dovolj usposobljena in jo vzamejo samo zato, da izpolnjuje kvote. Ali pa je dovolj sposobna vendar jo ljudje jemljejo z rezervo, ker mislijo da je dobila službo samo zaradi kvot. Šolanje neke tehnične smeri konča npr. 15% žensk in 85% moških. Kako lahko potem pričakujemo 50:50 zastopanost v podjetju?
Ne vem od kje ti ideje, da se ženske odganja od tehničnih smeri šolanja. Sem hodil najprej v tehniško gimnazijo in kasneje še na strojni faks. Vsepovsod so z ženskami ravnali tako kot z vsemi ostalimi. Sprijazni se, da pač večino žensk te stvari ne zanimajo od tod tudi drugačna zastopanost.
Guliarth
# 08.03.2018 ob 10:12
Generalni sekretar ZN-a: Vlaganje v potencial žensk je učinkovit način za napredek skupnosti:
Anja Kopač Mrak, Alenka Bratušek, Katarina Kresal....očitno v Sloveniji ne...
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 10:09
@red_horse
Ponavljam se: čudne predstave o svetu in ljudeh v njem imaš.
dharma
# 08.03.2018 ob 10:08
gospod iskreni
V Sloveniji lahko vodiltej, ene izmed večjih političnih strank, označi novinarki za kurbi in ob tem ohrani svoje mesto.
inbogjerekel
# 08.03.2018 ob 10:03
Bravo administratorka, brišeš link na VAŠ članek RTV SLO

http://www.rtvslo.si/zab
ava/zanimivosti/moski-so-bolj-inteligentni/169323
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 10:29
@zozozo
zdaj zaradi tega izkoristi vsako priložnost da malo pljuva po ženskah nasplošno.
Kdaj pa sem kaj pljuval čez ženske na splošno?
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 10:23
@red_horse
Mja brcnil si v temo. Koncept enakopravnosi me ne moti. Moti me samo neebakopravno obravnavanje v imenu ebakopravnosti.
red_horse
# 08.03.2018 ob 10:18
BarakOrkbama
Dobro, da imamo prisotnega internetnega psihoanalitika, da nam razloži, kaj nam hodi po glavi.
To je jasno - doživljate živčne zlome, ker nekdo omenja besedno zvezo 'enakopravnost žensk', čeprav imate mame, hčere, sestre itd. Kar je, ko pomisliš, precej bolno. Če boš pa ti svojo hči učil, naj bo čistilka oz. naj ne študira računalništva, ker imajo ženske nižji IQ od moškega, pa tudi prav.
zozozo
# 08.03.2018 ob 10:11
@zeuss.zeng - Ja, OK, tebe je strah pametnih žensk. Tvoja stvar, ne vem zakaj nam to razlagaš tukaj.
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 09:24
@red_horse
To ni res.
Ja je. Kar poglej povprečno plačo po spolu med mlajšimi od 30 let (brez otrok seveda).
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 09:18
@red_horse
Me zanima, kaj boš govoril potem
Mene bolj zanima kaj bodo potem feministke vrtele, če ne bo več "pay gapa". Pa nehaj že s to tvojo fantazijo. Trenutno imajo mlade ženske že višjo plačo od mladih moških, stvari se obrnejo le po rojstvu otroka, ker se ponavadi mama odloči za porodniško, ker ima v razmerju ponavadi ženska nižjo plačo. Edini, ki se pritožuje, so razne visoko izobražene karierne usmerjene ženske. Namreč pritožujejo se, da ni "primernih" moških, s katerimi bi se poročile.
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 11:45
@zozozo
No potem bo nesporazum v interpretaciji besede kvota. To, da je izbor tvojega predstavnika neodvisen od tega, kaj so se odločile ostale regije se meni ne zdi kvota, ampak le normalna demokracija. Kvota je recimo "ne smeš imeti manj kot 20% žensk v parlamentu".
zozozo
# 08.03.2018 ob 11:10
@Rozmarin - V parlamentu imamo 90 ljudi. Ljudi, ki so sposobni za bit poslanci je pa veliko veliko več. S kvotami ne bi dobil nič bolj nesposobnih poslancev, kot so zdaj.

Zakaj že je pomembna reprezentativnost? Kaj moški ne more zastopati pravic žensk in obratno?

Lahko Ljubljančan zastopa interese Beltinčana in obratno? Lahko zdravnik zastopa interese ključavničarja in obratno? Načeloma ja, ampak če bi bilo v parlamentu 90% Beltinčanov ali 90% zdravnikov, a bi se ti resno zdelo, da je tak parlament reprezentativen?
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 10:38
@zozozo
"Ni se za bati, da bi Slovenci imeli v bližnji ali daljni prihodnosti enake plače kot Nemci"
Mja ta del drži. Ostali se tudi zdijo vredu. Ne vidim. Oprosti. Boš moral biti bolj specifičen.
sosman
# 08.03.2018 ob 10:32
Saj je dosti pametnih žensk, ampak praviloma tiste "piflarke" odličnjakinje iz OŠ, na koncu pristanejo v ne tako zveneči službi, prekladajo papirje ipd.

Znajo memorizirat podatke, tu se pa počasi konča...
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 10:06
@red_horse
Seveda. Spodbujaj kar želiš. Dokler to ne vključuje kvot mi je vseeno. In pa nedovoljeno otipavanje naj bo seveda kaznovano.
ivod
# 08.03.2018 ob 09:51
... absolutno je nujna enakopravnost žensk in moških ...
samo ...
naj se kaj postori, da bodo pričakovane starosti obojih tudi vsaj približno enako visokih ...

ne bo šlo, ne ? ... ohje ... grem se še malo zgonit, dokler je še čas ;)
cairns
# 08.03.2018 ob 09:44
Generalni sekretar ZN-a: Vlaganje v potencial žensk je učinkovit način za napredek skupnosti

Sedaj vem zakaj so muslimanske države tako zaostale. Ne vlagajo v potencial žensk.
Zakaj pa bi,če so ženske v muslimanskem svetu vredne samo polovico moškega.
Lukos
# 08.03.2018 ob 09:43
Neenakopravnost je, ko jemlejo ženske ker pač mora biti kvota, če prav je kaki moški bolj kvalificiran za delo.
zeuss-zeng
# 08.03.2018 ob 13:55
Tega te nisem vprašal. Vprašal sem, ali se strinjaš, da je reprezentativnost po spolu pozitivna stvar (tj. ali je boljše, da je razmerje med spoloma približno enako, kot da je npr. 90% enih ali drugih)
--------------------
reprezentativnost po spolih gledano demokratično kmalu ustvari kaos in diktaturo nekaterih lobijev ter interesnih skupin . Demokracija tudi sicer ni najboljši sistem ,,promoviranja ,, najbolj sposobnih , ustvarjanje absolutnih kvot po spolu , strankah , starosti , izobrazbi , hendnikepiranih itd. , pa je sploh pričetek vsesplošnega družbenega kaosa kjer se ne pozna odgovornosti in ki ne more biti transparenten , saj nihče ne odgovarja niti volilcem niti ,,vladarju,, oz. vladi .. To se je včasih reševalo z vzporednim organom - recimo ,,državnim svetom ,, ...
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 13:07
@zozozo
Ni ne pozitivna ne negativna stvar. Osebno mi je najbolj pomembno, da v parlamentu sedijo ljudje za katere volivci volijo. Njihov spol in razmerje med spoloma zame ni pomembno. Glede poskusov pa je čisto odvisno o kakšnih poskusih govorimo. Če so to ukrepi, kot je tvoj, so sigurno slaba stvar.
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 12:50
@zozozo
To je slab predlog. Recimo, če imaš stranko, katere volilna baza je sestavljena uz 70% žensk (takšna stranka verjetno ne obstaja), bi moral želeti, da je med izvoljenimi tudi 70% žensk, če želiš biti reprezentativen, po tvoje bi jih pa bilo 50%.
In ne. Ne bova se strinjala, da je umetno nastavljanje reprezentacije po spolih dobra stvar, ker po mojem ni.
henodarling
# 08.03.2018 ob 12:27
Saj ni neke visoke matematike. Vse se začne doma, v družini. Kjer sta oba enakovredna, se spoštujeta in prispevata vsak po svojih močeh, se to že odraža na otrocih in imajo najboljšo šolo, oziroma primer za življenje.
Žal pa je vse preveč tako ali drugače nefunkcionalnih družin, kjer ni prostora za spoštovanje, enakovrednost in ljubezen.
Menda je samo alkoholizem prisoten pri 200.000 Slovencih, Slovenkah...
Tako se tudi vse slabo prenaša naprej, saj otroci tako rekoč že z mlekom pijejo vzorce.
V vrtcu, šoli itn...se ti le še nadgrajujejo, saj so vse te ustanove feminizirane in se nimajo kje naučiti normalnih odnosov..
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 11:57
@zozozo
Kako pa boš zagotovil reprezentativnost po spolih? Po regijah je to urejeno tako, da Štajerci lahko volijo le za Štajerce. Bomo uvedli, da lahko ženske volijo le ženske, moški pa le moške?
Enostavno
# 08.03.2018 ob 11:49
Svoji soprogi sem kupil rožo.Kuham tudi slavnostno kosilo za njen praznik.Dan Žena.
zozozo
# 08.03.2018 ob 11:22
@Rozmarin - Kvote za regionalno reprezentativnost že imamo. Poslanci več ne morejo biti vsi iz Ljubljane. Se ti zdi to kaj narobe? Kakšno škodo smo utrpeli zaradi tega?
zozozo
# 08.03.2018 ob 11:17
@BarakOrkbama - Torej, nimaš nič proti regionalnim kvotam, da se doseže boljša regionalna reprezentativnost?
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 11:01
@zozozo
V parlament volijo tudi ženske, ki so celo večina volilnega telesa, tako da, če je v parlamentu 90% moških ali žensk, je to očitno tudi volja ženskih volivk.
dharma
# 08.03.2018 ob 10:58
ginza
Vzgojitelji v vrtcih so, medicinci so, kuharji so, administratorji oz. računovodje so...In tudi pametjankoviči so!
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 10:46
@zozozo
Pameten človek. Opaža trende med populacijo Nemcev in Slovencev in iz tega ocenjuje, da se trenutna razmerja ne bodo obrnila.
Sicer pa sem za to specifično objavo že razložil, da je to le izraz in lahko namesto njega uporabljam "se zdi malo verjetno" ali kaj podobnega, če ste ostali uporabniki portala tako občutljivi.
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 10:15
@zozozo
Dobro, da imamo prisotnega internetnega psihoanalitika, da nam razloži, kaj nam hodi po glavi.
Bivši uporabnik
# 08.03.2018 ob 09:34
@red_horse
Super reprezentativno, ni kaj.
Hvala.
oziris.va
# 08.03.2018 ob 17:11
Je red_horse alterego snežinkice in kompanije? Sprašujem, ker je registriracija dokaj sveža?
Enostavno
# 08.03.2018 ob 12:46
Da,da....kdaj so ženske dobile volino pravico??? In kje???
V Rusiji.V Sovjetski zvezi leta 1920.Pod Boljševiki so ženske dobile celo odločitev do svojega telesa....splav.Pod Bolševiki so dobile porodniški dopust.Pod Boljševiki se je ustanovil center za varstvo otrok.......Naša Domovina Jugoslavija ....FLRJ....SFRJ....je priznala ženske že 1943 v Jajcu na zasedanju AVNOJ.
No.....ta vaša...oh in sp!oh.....zahodna kultura,civilizacija...EGS.NATO...EU....
...je pa kdaj priznala ženske???
Šele od leta 1968-1974........
In vi zahodnjaki boste nam diktirali osnovne zakone iz emancipacije,zdravstva,kulture,sociale..
....dajte no.Niste resni.
henodarling
# 08.03.2018 ob 12:32
Ja in vse to okoli Dneva žena.
Treba ga je spoštovati predvsem zato, ker nas spominja, da so ženske Pre-pozno dobile nekatere osnovne človekove pravice in da je vsaka spolna diskriminacija nesprejemljiva za civilizirano družbo.
No, priznam pa, da mi pa skrajni feminizem res ne tekne...

In ko že imamo VELIKO Švico tako pogosto za zgled ...
Ženske so dobile volilno pravico v 7o-tih 20. stoletja. Ne bi verjeli, kajne?
zozozo
# 08.03.2018 ob 12:05
@BarakOrkbama -

Predlogi so različni, in tudi odvisni od tega, kakšen je kje volilni sistem. V proporcionalnem je najpogostejši, da morajo stranke imeti na strankarskih listah na parnih številkah ženske in na neparnih moške ali obratno.

Ampak to so samo podrobnosti implementacije. Mene v tej razpravi vsaj zaenkrat bolj zanima to, ali se lahko strinjamo, da je reprezentativnost po spolih pozitivna stvar, in ali se lahko strinjamo, da poskusi, da se to na nek način sistemsko zagotovi, niso napad na demokracijo.
Mirko Tipka
# 08.03.2018 ob 11:45
Če ima policijska večjo plačo od minimuma, potem grem stavkat... iz lastnih izkušenj vem, da to delo ni za njih... nesposobne do amena
Mirko Tipka
# 08.03.2018 ob 11:42
Neenakopravnost spolov in diskriminacija žensk povzročata škodo vsem,

Najbolj povzročata škodo moji denarnici.
- materinski praznik, spraznem denarnico
- dan žena, spraznem denarnico
- slavnostne večerje, spraznem denarnico
- dan mučenikov, najprej boli njo glava, potem še mene
Rozmarin
# 08.03.2018 ob 11:27
@zozozo
Škoda se bo pokazala, ko bomo uvedli nove kvote. Trenutno gremo v to smer.
zozozo
# 08.03.2018 ob 11:25
Imam [proti regionalnim kvotam], ker je to, kot da bi luknjo v steni zakrpal z izolir trakom in se delal, da je to dobra rešitev.

Če hočeš regionalno zastopanost je mnogo boljša rešitev, da se poslance voli po regijah, ne pa da je pomemben le skupen rezultat po vseh regijah.

Glej, tukaj v dveh komentarjih trdiš dve nasprotni stvari. Če poslance voliš po regijah, namesto da gledaš skupen rezulat, so to regionalne kvote.
zozozo
# 08.03.2018 ob 11:23
Itak pa pri voljenih položajih, kot je poslanec, sposobnost sploh ni merilo za položaj. Edino merilo je zmaga na volitvah po trenutno veljavnem sistemu. Nihče ne pregleduje, če so poslanci sposobni.
Rozmarin
# 08.03.2018 ob 11:20
@zozozo
Ne bi ničesar spreminjal. Takoj ko se začne nekaj brkljat in uvajat kvote za reprezentativnost ni več poti nazaj. Odpro se vrata v kaos, kjer hoče vsaka "marginalna" skupina svojo kvoto. Rasne kvote, spolne kvote, LGBT kvote, regionalne kvote, invalidske kvote, upokojenske kvote, mladostne kvote.... Takoj ko ustvarimo sistem, kjer sposobnost ni edino merilo za položaj, ga bodo manj sposobni začeli izkoriščati. Žal.
zozozo
# 08.03.2018 ob 11:13
@Rozmarin - Ne, ni slabo. Je normalno in dobro. Daj preberi, kaj pišem, in razmišljaj. Bi se ti res zdelo normalno, da npr. noben poslanec v parlamentu ne bi bil doma iz tvoje bližnje ali daljnje okolice? Da npr. ne bi bilo v parlamentu nobenega Dolenjca? Bi bil s tem zadovoljen, ker bi to pač bil rezultat volilnega sistema? Ali pa bi rekel, da je treba tu nekaj spremeniti, da dosežemo boljšo regionalno reprezentativnost?
zozozo
# 08.03.2018 ob 11:07
@BarakOrkbama - Ne bo držalo, ker je to, kdo je dejansko izvoljen, odvisno od marsičesa, ne samo od glasov. V našem sistemu je odvisno predvsem od strankarskih list, in od razporejanja kandidatov po volilnih okrajih.

Če SDS da moškega kandidata v Grosuplje in žensko kandidatko v Piran, SD pa naredi obratno, potem bosta izvoljena dva moška, ne glede na to, koliko volilk je bilo žensk. Ker pač ljudje, moški in ženske, na volitvah volimo po političnem prepričanju, ne pa po spolu.

In enak problem imamo pri regionalni zastopanosti. Če volilni sistem daje take rezultate, da so v parlament izvoljeni sami Ljubljančani, potem nima smisla razlagat, da je to OK, ker imajo vsi volilno pravico. In dejansko je naš volilni sistem v preteklosti (ko se je volilo samo po strankarskih listah) bil zelo nagnjen v to smer, in smo ga zato spremenili, in naredili "regionalne kvote".
zozozo
# 08.03.2018 ob 10:41
@BarakOrkbama - Ah, to si se pa res potrudil. Ampak ne pogovarjamo se o plačnih razlikah med državami, ampak med ljudmi v isti državi. Poskusimo tako:

"Ni se za bati, da bi Slovenci imeli v bližnji ali daljni prihodnosti enake plače kot Nemci na Kranjskem, je napisal Ferdinand Strauss v pismu bralcev Laibacher Tageszeitungu leta 1900"

Kaj bi si mislil o Ferdinandu Straussu?
Sklonjen
# 08.03.2018 ob 10:39
Neenakopravnost spolov in diskriminacija žensk povzročata škodo vsem," je v poslanici ob 8. marcu opozoril generalni sekretar Združenih narodov Antonio Guterres.

Teh težav ženske v Sloveniji že dolgo nimajo, prej nasprotno. Moški smo v vse vec primerih zisti, ki opravljamo slabše plačana težja dela in to v bistveno bolj za zdravje ogrožujočih razmerah. V Sloveniji se pogovarjajmo zato več o tem!
Kazalo