Od ministrstva za izobraževanje in NIJZ nismo dobili natančnih in konkretnih navodil, pravijo na šolah. Foto: BoBo
Od ministrstva za izobraževanje in NIJZ nismo dobili natančnih in konkretnih navodil, pravijo na šolah. Foto: BoBo

Otroci prve triade se na nekaterih šolah lahko igrajo na zunanjih igralih. Na šolah, kjer je vodstvo sprejelo strožje ukrepe, pa so gugalnice in tobogani prepovedani. Kjer so pravila strožja, otroci ob koncu tedna staršem tudi ne morejo pokazati, kaj so se učili pri pouku, saj zvezkov ne smejo nositi domov, pove mamica učenca z ene od ljubljanskih šol: "To, da otroci ne nosijo domov zvezkov in da učitelji ne obveščajo staršev, kaj so pri pouku počeli, se mi zdi nesprejemljivo. Ne moremo starši ne vedeti, kaj se učijo in kje bi morda potrebovali pomoč."

Tudi pri izvajanju roditeljskih sestankov je praksa zelo različna. Ponekod roditeljske sestanke – ob upoštevanju zaščitnih ukrepov – normalno izvajajo znotraj šole ali zunaj na dvorišču. Nekatere šole pa so staršem vse informacije poslale le po elektronski poti. Mnogi starši se sprašujejo, zakaj take razlike.

Težava je v tem, da smo od NIJZ-ja in ministrstva za izobraževanje dobili le splošna priporočila, ne pa natančnih in konkretnih navodil, pojasnjuje predsednik združenja ravnateljic in ravnateljev osnovnih šol Gregor Pečan. Strinja se, da so starši upravičeno nejevoljni in da takšno stanje ni dobro tudi zaradi večkrat izpostavljene enakopravnosti, ki mora vladati med učenci.

Ravnatelji so tisti, ki skrbijo za varno izvajanje učnega procesa, pa odgovarjajo na ministrstvu za izobraževanje. To pomeni, da so pri upoštevanju priporočil avtonomni, s tem pa so po Pečanovih besedah tudi odgovorni za svoje odločitve.